تلاش گروهک‌های تجزیه طلب برای به آشوب کشیدن جوانرود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از حضور سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در کربلای معلی را مشاهده می‌کنید.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
تصاویری از حضور نمادین کاروان غدیر در حوالی خیابان استاد معین در مهمونی ده کیلومتری غدیر را مشاهده می‌کنید.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
تصاویری از حضور چشمگیر اهالی رسانه در آغاز کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی وی را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از حضور حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور در جمع پرشور نمازگزاران و شیعیان اندونزی در مرکز اسلامی جاکارتا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
تصاویری از حضور رهبر انقلاب بر مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه را مشاهده می‌کنید.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
خبرگزاری فارس تصاویری از حضور گروهی مسلح در ایذه در فضای مجازی منتشر کرد./ فارس
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ