خبرگزاری فارس تصاویری از حضور گروهی مسلح در ایذه در فضای مجازی منتشر کرد./ فارس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
هشتمین مراسم آزادی گروهی ۶ محکوم به قصاص امروز سه‌شنبه (۳ مرداد ۱۴۰۲) با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیران، صلح‌یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آن‌ها برگزار شد.
مردم زیمبابوه با عکس‌های رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال رئیس‌جمهور کشورمان رفتند.
حضور سخنگوی دولت به همراه فرزندش در جشن عید غدیر در میدان انقلاب را مشاهده می‌کنید.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضدتروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده است.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
شهر سیده زینب(س) در جنوب دمشق، پایتخت سوریه، خود را برای پذیرایی از ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که امروز چهارشنبه در رأس هیئتی سیاسی و اقتصادی وارد سوریه شده آماده می کند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.
در پی انتشار برخی تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از پارکینگ ایران‌خودرو مازندران، گروه صنعتی ایران‌خودرو اطلاعیه‌ای منتشر و در آن بر تحویل حضوری خودروها با توجه به محدودیت‌های تردد تریلر در محورهای شمالی کشور تاکید کرد.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
تلاش گروهک‌های تجزیه طلب برای به آشوب کشیدن جوانرود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه را مشاهده می‌کنید.
نخستین نشست بین المللی گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد،شنبه ۱۴ آبان با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ