تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران و مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا یکشنبه ۱۴ خرداد در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.
تیم ملی زنان ایران، ظهر امروز نخستین تمرین خود را بعد از ورود به میانمار انجام داد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران، زیر نظر صمد مرفاوی به مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی در مرکز ملی فوتبال می‌پردازد.
بازیکنان تیم ملی ایران به وعده‌ای که به یکی از هواداران این تیم داده بودند، عمل کردند.
گزارش تصویری از تمرین امروز تیم ملی فوتبال در کمپ الریان دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیم ملی فوتبال ایران از امروز خودش را برای بازی مهم روز سه شنبه با امریکا آماده می‌کند.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل ولز در جام جهانی برگزار شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
تمرین تیم ملی ایران تنها 20 دقیقه با حضور خبرنگاران برگزار شد، روزی که آیتم مهمش انجام بازی تنیس فوتبال بود.
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران برگزار شد.
چهارمین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر شنبه (۲۸آبان ۱۴۰۱) زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. سید حسین حسینی و وحید امیری بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
سومین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر جمعه (۲۷ آبان ۱۴۰۱) زیر نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. «کریم انصاری فرد» و «مرتضی پورعلی گنجی» بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی تدارکاتی با تونس برگزار شد.
تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه بعد از سفر به تهران، تمرین خود را آغاز کرد.
تمرین تیم ملی فوتبال روز یکشنبه ( ۱۵ آبان ۱۴۰۱) در کمپ شماره ۲ تیم‌های ملی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفتگو پرداخت.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در سالن وزنه تمرین کردند.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال بعدازظهر دیروز زیر نظر کی‌روش برگزار شد.
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در اتریش با بازگشت هافبک پرسپولیس در کارهای ترکیبی همراه شده است.
تصاویر تابناک از اولین تمرین تیم ملی با کی‌روش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ