سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: از ابتدای سال آینده، فراخوان ثبت نام را انجام خواهیم داد و اگر مشکلی ایجاد نشود سعی داریم انتخابات را نیمه اول تیر برگزار کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ در پی حرکت ناجوانمردانه ورزشکار اوکراینی روی سکوی مسابقات جهانی، این ورزشکار را توبیخ کرد.
صفحه لیگ ملت‌ها متعلق به فدراسیون جهانی والیبال باز هم پستی از امین اسماعیل‌نژاد اشتراک گذاشت.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حرکت کمک داور داربی ۱۰۱ و حضور او در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی نسبت به بدرفتاری سرمربی استقلال در فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
ویزر و دیگر مسئولان فدراسیون جهانی جودو، همچنان مراقب حرکت ورزشکاران ایرانی در مواجهه با مقوله مسابقه با رقبای اسرائیلی هستند و چه‌بسا حساسیت‌شان نسبت به گذشته بیشتر هم شده باشد.
کارت زرد دوم روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینترمیلان در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بخشیده شد تا او در دیدار برگشت حضور داشته باشد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات فوتبال استان تهران با حضور مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مشاور امور بین‌الملل شورای فدراسیون روسیه تأیید کرد کشورش معتقد است که عراق در حال حاضر در مسیر ثبات قرار دارد.
حواشی فدراسیون شطرنج تمامی ندارد و هر دم از این باغ بری می‌رسد.
فدراسیون جهانی فوتبال برای تادیب قهرمان جام جهانی دست به کار شد.
فدراسیون‌های «نوپا» ورزش ایران در حالی با طی کردن مراحل اداری و مالی آغاز به کار کرده‌اند که وزارت ورزش در رابطه با تاسیس و آغاز به کار قانونی آنها طبق قانون و اساسنامه پیش نرفته است.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: هیچ یک از اعضای فدراسیون بوکس رفتار حسین ثوری را تایید نمی‌کنند.
سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: هیچ یک از اعضای فدراسیون بوکس رفتار حسین ثوری را تایید نمی‌کنند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
قهرمان سابق وزنه‌برداری و مشاور فدراسیون گفت: کشتی خوشبختانه شرایط ایده‌آلی پیدا کرده اما متأسفانه وزنه‌برداری از لحاظ زیرساخت یک‌صدم آن هم حرکت نکرده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون برای انجام بسیاری از کارها نیازمند همکاری همه جانبه از سوی تمامی عوامل و بازوان خود از جمله هیأت‌های کشتی است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
وقتی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال متوجه شد حمید استیلی برای دومین شب متوالی در تلویزیون حاضر شده، استودیوی شبکه خبر را با ناراحتی ترک کرد و حاضر نشد در کنار سرپرست مستعفی تیم ملی بنشیند!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرمربی استقلال ۴۸ ساعت فرصت داد تا نسبت به حرکت ناشایستی که در بازی مقابل ملوان انجام توضیح دهد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلف سرمربی تیم فوتبال استقلال در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رسیدگی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ