سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به اینکه در اطلاعیه فوق عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ذکر شده است افزود: زمان ثبت نام آزمون مذکور از ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه سال جاری ادامه می‌یابد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، نام شهر باخموت تغییر کرده و مجددا به نامی که در زمان شوروی سابق داشت در خواهد آمد.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
فدراسیون کشتی زمان ثبت نام نامزدهای ریاست و اعضای جدید هیات رئیسه این فدراسیون را اعلام کرد که این اساس نام نویسی از علاقمندان از روز ۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود.
نام چهار فضانورد ماموریت آرتمیس ۲ امروز دوشنبه، سوم آوریل در ساعت ۱۱ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۸:۳۰ به وقت ایران) اعلام شد.
نایب زئیس زنان خبر داد: تکلیف نیمکت تیم ملی زنان مشخص شده و به زودی تاریخ اردو اعلام می‌شود.
ثبت نام خودروهای وارداتی در چه سامانه‌ای و چگونه انجام خواهد شد؟ شرایط خریداران چه باید باشد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها را در این مطلب می خوانیم.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
عبدالرسول پورعباس معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام و دریافت دفترچه کنکور ارشد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
فدراسیون فوتبال ولز اعلام کرد بعد از برگزاری جام جهانی 2022 نام خود را به فدراسیون فوتبال کامری تغییر خواهد داد که کلمه‌ای در زبان ولزی است که برای اشاره به این سرزمین استفاده می‌شود.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.
شامگاه اول تیر سال ۹۸ بود که خانواده مرد گچ‌کار گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کردند و از همان زمان تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. از آنجا که مرد گمشده راننده اینترنتی بود، مأموران به ردیابی‌های ویژه دست زدند، اما ۲مسافر او با هویت جعلی درخواست خودرو کرده بودند و نام و نشانی از آن‌ها به‌دست نیامد.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ