احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سرانجام تاریخ دقیقی درباره زمان انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدان- رئیس فدراسیون کاراته گفت:‌ همدان یکی از قطب‌های اصلی کاراته کشور بوده و هم در بحث فنی و هم در بحث اجرایی از آنها کمک می‌گیریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص‌های رهبر انقلاب در ارزیابی عملکرد مجلس بحث مأموریت مجلس است که مهم‌ترین وظیفه مجلس قانون‌گذاری است.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
مصباحی مقدم گفت: ترفندهایی که دلالان ارز برای افزایش قیمت ارز بکار می‌گرفتند خنثی شده است. در حال حاضر در بازار حالت حیرت به این‌ها دست داده است که از عوامل اقتصادی بشمار می‌آید. در عوامل غیراقتصادی، بحث انتظارات تورمی بالا، مطرح است. مردم انتظار تورم بالاتر را دارند. خود این امر عامل افزایش تورم می‌شود.
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
برادر الیور کان در یک پست فیسبوک به انتقاد شدید از تصمیم بحث برانگیز مدیران بایرن مونیخ پرداخت.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: یکی از دلایلی که سبب اُفت سنگین بازار در روز دوشنبه شد، به بحث دامنه نوسان بازمی‌گردد زیرا با افزایش دامنه نوسان هیجانات بازار با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: محور اصلی بحث در جلسه با روسای فیفا و کنفدراسیون، موضوع رفع مشکل انتقال منابع مالی فوتبال ایران بود.
جنجال داوری بازی بوخوم و دورتموند همچنان بحث اصلی این روزهای بوندسلیگا است.
بحث درباره مقصر اصلی وضعیت به وجود آمده برای بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.
بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به خبر اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در بحث ملی گشایش هایی در راه است و حمایت های بیشتری از تیم ملی صورت خواهد گرفت.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
پسرکی که قبلا در اتاق خانه‌اش پوستر کریس رونالدو را زده بود، این روزها به بحث اصلی تمام فوتبال‌دوستان تبدیل شده، آن هم در روزهایی که رونالدو آینده چندان روشنی را تجربه نمی‌کند و با پرتغال نیز طی دو بازی آخرش و در شرایطی که نیمکت نشین بوده، از جام کنار رفته است.
محسن رفیق دوست گفت: حفاظت از شخصیت‌های نظام یکی از دغدغه‌های اصلی مسوولان نظام بود. من قبل از این که ترور‌های مسوولان توسط گروه فرقان و منافقین شروع شود این بحث را در سپاه مطرح می‌کردم که ما باید از شخصیت‌هایمان محافظت کنیم، همان طور که از امام محافظت می‌کنیم.
باهنر گفت: اصولا بحث ارشاد با امکانات فیزیکی و سخت افزاری اصلا مفهوم ندارد. به تعبیر درست، مسئله ارشاد با سخت افزاری، بگیر و ببند و برخورد فیزیکی حل نمی‌شود؛ جنس ارشاد اساسا نرم افزاری، مذاکره، تعامل و گفتگو است.
وحید امیری شب گذشته برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و نقش اول یک صحنه بحث برانگیز بود.
نمی‌توان پذیرفت وقتی حتی اجازه بردن یک بطری آب‌معدنی ساده به داخل ورزشگاه داده نمی‌شود، چطور باید نگران سناریوی خطرناک‌تر بود؟ آیا از چنین اظهاراتی تعبیر به وجود مشکل در برقراری تأمین امنیت برای رقابت‌های ورزشی نخواهد شد؟ اصولا بیان این جملات با اینکه عده‌ای از مسئولان دلخوش به میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال در ایران هستند، در تضاد نیست؟
رئیس دفتر رئیس‌ جمهور گفت: دو دغدغه اصلی آقای رئیس‌جمهور تأمین سلامت و معیشت مردم بوده است؛ در بحث اصلاح یارانه‌ها نیز شاهد دغدغه‌های آقای رئیس جمهور درباره معیشت مردم بودیم.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه شورای عالی بورس بحث تأسیس بورس بین‌المللی مطرح شد که شورا با راه‌اندازی آن به صورت اصولی موافقت کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضوعات اصلی مورد بحث در گفتگوی روسای جمهور این کشور و ترکیه را اعلام کرد.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ