دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای زمانی که مهمان عزیزی دارید یا دلتان یک نوشیدنی سرد و دلچسب می‌خواهد انواع نوشیدنی‌های سرد، موکتل و کوکتل‌های میوه‌ای می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نوشیدنی‌های میوه‌ای تابستانی آسان و سالم که می‌توانید در منزل تهیه کنید و از نوشیدن آن‌ها همچون حضور در یک کافه دنج لذت ببرید.
تقی‌زاده گفت: سال ۱۳۹۷ درباره بروز مشکلات برای تأمین برق به مسئولان هشدار داده شد، اما متأسفانه در آن زمان هیچ برنامه‌ای برای رفع مشکلات صنعت برق تدوین نشد.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
مهدی طارمی بعد از پیروزی پرگل ایران مقابل افغانستان و زدن سه گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گفت که ایران سعی می‌کند شخصیت خود را در کافا نشان دهد.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آن مقصودی که تدوین‌گران لایحه حجاب و عفاف در نظر دارند، به نتیجه نخواهد رسید اگر قرار بر این است که یک جامعه متین، آرام و فارغ از تنش داشته باشیم، مهم این است که به مردم کاری نداشته باشیم، مردم خودشان آرام آرام اصولی که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت می‌کنند.
کارشناس فوتبال گفت: استقلال به افکار جدید نیاز دارد تا بتواند در فصل جدید لیگ موفق باشد.
در صورتی که معده زمان کافی برای استراحت و هضم غذا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع شود.
ممکن است دولت ایتالیا زمان بازی ناپولی با اودینزه را تغییر دهد تا هواداران ناپلی فرصت کافی برای جشن گرفتن داشته باشند.
مشاور رئیس امارات اعلام کرد که موضع این کشور درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب واضح و روشن است.
وقتی که کار، فرزندپروری و برنامه اجتماعی فشرده زمان کمی برای شما باقی می‌گذارد، ممکن است فکر کنید که داشتن تنها شش ساعت خواب در شب، میزان خوبی است. اگر چنین است، شما تنها نیستید.
یک اشتباه و غفلت از سوی رشید مظاهری دروازه‌بان مطمئن نیم فصل دوم پیکان برای تاوان دادن مقابل مهاجمان گل‌گهر کافی بود.
تیم ملی فوتسال زنان ایران درحالی عنوان قهرمانی در مسابقات کافا 2023 را کسب کرد که فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز به عنوان برترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات انتخاب شدند.
بر اساس تصمیم فروزان سلیمانی، چهارده بازیکن نهایی برای اعزام به مسابقات کافا - ازبکستان انتخاب شدند.
نسبت دادن یک نام خانوادگی به هر ایرانی، از سال ۱۳۱۳ به صورت قانون مدنی درآمد و اجباری شد و از آن زمان، به مرور، برای تمام اتباع ایران، نام خانوادگی انتخاب شد. نام خانوادگی از پدران و اجداد افراد به عنوان یک ارثیه به آن‌ها می‌رسد، اما چنانچه نیاز به تغییر یا اصلاح در آن باشد، راه به شرط ادله کافی و طی روند قانونی باز و امکان پذیر است.
اگر شما زمان کافی ندارید و فرد عجولی هستید، لازم نیست یک ساعت یا بیشتر صبر کنید تا ژل مانیکور خشک شود. به جای اینکه منتظر بمانید تا ژل مانیکور به‌طور طبیعی خشک شود، دستان خود را زیر نور UV قرار می‌دهید، این نور مواد شیمیایی داخل ژل را فعال می‌کند و باعث سفت شدن آن می‌شود.
سلیمانی پیش از این هم هدایت تیم ملی را برعهده داشت و چند دوره اردوی تدارکاتی برگزار کرد. او اکنون باید تیم ملی را آماده حضور در مسابقات فوتسال آسیای مرکزی موسوم به کافا کند.
با توجه به در پیش بودن مسابقات کافا 2023 فوتسال زنان، مدیران فدراسیون فوتبال در اندیشه انتخاب سرمربی تیم هستند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر نمایندگان مخالف بررسی چند دوازدهمی لایحه بودجه سال آینده کل کشور هستند، گفت: معتقدیم زمان کافی برای بررسی لایحه بودجه 1402 و لایحه برنامه هفتم توسعه وجود دارد و در این زمینه خلاء قانونی نداریم.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
شیر موز یکی از انواع نوشیدنی‌های سرد و بسیار مقوی است که محبوبیت بالایی دارد و با صرف زمان کمی آماده می‌شود.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ