بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این هواپیما اولین بار در نوامبر ۱۹۹۳ هنگامی که قابلیت های پروازی آن در مقابل تماشاگران در دبی به نمایش گذاشته شد، به پرواز درآمد. پس از آن در تظاهرات دیگری در برلین و پاریس پرواز کرد. به دنبال آن، دولت روسیه این هواپیما را برای صادرات در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ انتخاب کرد.
به یک روش بسیار مهم. در ۱۹۴۲، [رئیس‌جمهور فرانکلین دی.]روزولت دستور یک برنامه فوری برای بمب را صادر کرد. «آرتور کامپتون» (Arthur Compton) اوپنهایمر را برای ریاست گروهی در [دانشگاه کالیفرنیا]برکلی انتخاب کرد که روی تمام جزئیات کار کنند – چیزی که نیاز داشتند و چگونگی انجام کار. گروه نتایج را به کامپتون داد و پروژه منهتن متولد شد.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
گزینه امروز حبیب کاشانی برای تیم امید محمد ربیعی است؛ او شب گذشته افشین قطبی را می‌خواست اما حالا نظرش تغییر کرده است.
یک ایرانی موفق به کسب کرسی دبیرکلی فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی شد.
رییس فدراسیون تیروکمان ایران از جزئیات پرونده قضایی کلبه‌های چوبی که جریمه ۳ میلیاردی به دنبال داشت پرده برداشت و در مورد آخرین وضعیت تیم‌ملی تیروکمان قبل از بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک، توضیح داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: اولین تغییر در سازمان برنامه و بودجه میباشد، جناب آقای منظور به دلیل تخصص و سوابق مثبت عملکردی به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شدند.
وکیل انتخابی پرونده درباره چند و، چون دفاع از بروغنی بیان کرد: در طول بازداشت محمد بروغنی، ما ۲ لایحه به دیوان عالی کشور تقدیم کردیم. در لایحه دوم، مدارک و ادله جدید دال بر بی گناهی محمد بروغنی تقدیم دیوان عالی شد. نمی‌دانیم این مدارک جدید مورد استناد دیوان قرار گرفته است یا خیر چراکه هنوز از جزئیات رای دیوان بی اطلاع هستیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره انتخاب سرمربی تیم ارائه داد.
تبریز- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هواداران به شایعات توجه نکنند، گفت: به زودی سرمربی جدید تراکتور انتخاب و معرفی خواهد شد.
طبق قوانین جدید کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، تهیه کنندگان پهنای باند باید اطلاعاتی مشابه برچسب ترکیبات محصولات غذایی را نمایش دهند تا مشتریان راحت تر سرویس های اینترنتی را انتخاب کنند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین شرایط سرپرست موقت برای مؤسسه‌های اعتباری، بر ضرورت انتخاب افراد خبره بانکی و صاحب صلاحیت و همچنین با تجربه مدیریت ارشد بانکی تاکید کردند.
«بدیهی است بدون دعوت و حضور پزشکان عالیقدر و معتمد، در جلسات کمیسیون بمنظور بررسی علت مرگ فرزندمان، به جهت نوع برخوردهای اولیه پزشکی قانونی که جزییات آن به اطلاع ریاست محترم دادسرای جنایی رسیده است، اعلام می‌داریم که «به هیچ وجه» نظریه پزشکی قانونی مورد تایید ما نخواهد بود.»
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
یک رسانه عراقی فاش کرد دراگان اسکوچیچ قصد داشته بعد از اخراج از تیم ملی ایران سرمربی عراق بشود اما رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با انتخاب او مخالفت کرده است.
بنابر این گزارش، طبق برخی خبرهای درز یافته، دو حزب دموکرات و اتحاد میهنی کردستان بر سر انتخاب یکی از شخصیت‌های سیاسی برای پست ریاست‌جمهوری به توافق رسیده‌اند، هرچند هنوز نام این فرد در رسانه‌ها منتشر نشده است.
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.
نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که ویروس‌های دنگی و زیکا بوی موش‌ها و انسان‌هایی را که آلوده می‌کنند تغییر می‌دهند تا آنان را برای پشه‌ها جذاب‌تر سازند.
در روز نهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش در خواهد آمد و در همین چارچوب فیلم ابلق (نرگس آبیار) در ساعت 14 و فیلم زالاوا (ارسلان امیری) در ساعت 17 در برج میلاد اکران خواهد شد.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ