بعد از گذشت چند روز از عقد قرارداد مجدد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هنوز بحث برسر دستمزد و مبلغ قرارداد او داغ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری قرار بود در نیمه مردادماه اعلام شود که به دلیل ارائه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش، نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد اعلام می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه بودجه کل کشور گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق، سازوکار کنترل نرخ تورم از سوی بانک مرکزی مشخص شد.
اعلام رقم هزینه استقلال در فصل بیست و یکم  از سوی حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی برای علی خطیر دردسرساز شد.
خدائیان گفت: دستگاه قضا در اجرای مصوبات و وظایف محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جزو دستگاه‌های پیشرو است و ما در سازمان بازرسی، پیگیر انجام وظایف دستگاه‌های مختلف هستیم.
رئیس جمهور عراق خواستار ارائه نتایج ملموس از سوی سازمان ملل متحد در خصوص پرونده آوارگان عراقی و پایان دادن به رنج‌های آنان شد.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کاراته احمد صافی به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی منصوب شد.
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال، محسن معزی فر به عنوان سرپرست سازمان لیگ بسکتبال منصوب شد.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
سمنان- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تسریع در صدور مجوزها و استعلام‌های سرمایه‌گذاری، گفت: اعطای هرگونه مجوز از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور رصد می‌شود.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش سالانه انجمن مالی ایران که در شهر اصفهان گفت: متعادل کردن روابط بین ذینفعان و جلوگیری از وارد شدن زیان به یک طرف از سوی ذینفع دیگر دستور کار جدی ما است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است؛ بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه را خریداری کند.
رئیس سازمان عشایری گفت: با وجود وقوع خشکسالی‌های شدید میزان تولید گوشت قرمز از سوی عشایر کاهش نیافته است.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
سمنان- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یادگار احمدی به عنوان رئیس سازمان صمت استان سمنان منصوب و جایگزین تشنه دل شد.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سپاهان ۳۲۵ میلیارد تومان، مس رفسنجان و مس کرمان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان و آلومینیوم ۱۳۰ میلیارد تومان در لیگ بیست و دوم هزینه کرده‌اند.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد با اشاره به شناسایی ۵ کانون جرم‌زا و چالشی گفت:طی برنامه مدون یک ساله، تمامی فرآیندهای حاکم بر این کانون‌ها را بازبینی خواهیم کرد.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کامران کیخواه آریا به‌عنوان رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
علی نصیری طی حکمی از سوی شهردار تهران به‌عنوان رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ابقا شد.
درحکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
ستاره ایرانی تیم پورتو امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می رود؛ هر چند هنوز پرونده انتقال او به میلان بسته نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ