منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت مراسم عزاداری عاشورای حسینی آغاز شد.
دبیرکل حزب الله لبنان، از مقام معظم رهبری به دلیل ارسال پیام تسلیت در پی درگذشت علامه عفیف النابلسی قدردانی کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
هیئتی از حماس با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت روز جانباز سخنرانی کرد و گفت که همه شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید و راهکار خروج از بحران این کشور پرداخت.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره طرحهای فتنه افکنانه و هرج و مرج طلبانه در این کشور، اقدامات آنها را در راستای خدمت به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزئی تحریم ها علیه سوریه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان در این کشور واکنش نشان داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور پرداخت.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما موضوعات مربوط به استخراج نفت و روند تحولات مربوط به آنرا دنبال می کنیم.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان لحظاتی قبل آغاز شد.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه در همایشی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به سخنرانی پرداخت.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
رئیس اتحادیه جهانی مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه رایزنی کردند.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
منابع رسانه ای از دیدار هیئت حماس به ریاست نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.
دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنرانی در مراسم عاشورایی در حومه جنوبی بیروت بر پایبندی به راه و روش امام حسین (ع) تاکید کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره حادثه بندر بیروت گفت: باید طرف‌های سیاسی و رسانه‌هایی را سرزنش کرد که با سرقت این مصیبت، از همان نخستین ساعت‌ها برای استفاده سیاسی از آن تلاش کردند. با اینکه ما توضیح دادیم و روشن کردیم که هیچ ارتباطی به آن کشتی و نیترات‌ها نداشتیم، همچنان تبلیغات علیه حزب الله ادامه دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ