دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است، چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجلس جایی برای آزمون و خطا نیست،گفت: اگر قرار باشد ۲۹۰ سردار حکمرانی در مجلس وجود داشته باشد، این سرداران باید سلسله مراتب را طی کرده باشند. دوره ماندگاری هرکس در مجلس بیشتر باشد، برای مجلس مفیدتر است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات پیروزی همه است، گفت: رویکردمان در انتخابات، مشارکت بالا، تحمل اجتماعی، احترام به دیگران و شنیدن نظرات و نقد یکدیگر است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی رحلت عالم جلیل القدر حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد رضا آشتیانی را تسلیت گفت.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ایران سپری در مقابل امنیت جامعه جهانی است، گفت: سه هزار و ۸۰۰ نفر در راه مبارزه با موادمخدر شهید شده‌اند.
معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین، جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله به شدت از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات تل آویو علیه غزه انتقاد کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
دبیرکل سازمان ملل امروز در سخنانی گفت: زنان و دختران در افغانستان از جامعه حذف شده‌اند.
سمنان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بابیان اینکه «اعتیاد» عامل ۵۵ درصد طلاق ها است، گفت: با آگاهی بخشی در جامعه می توان از بروز اعتیاد بین جوانان پیشگیری کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار ارسال کمک های جامعه جهانی به ترکیه و سوریه شد.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی در سایه سکوت جامعه جهانی به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می دهد.
دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند
دبیرکل سازمان ملل در اجلاس سران «آ سه آن» گفت: جامعه بین‌الملل در میانمار شکست خورده است.
دبیرکل کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: با توجه به اتمام پروانه فعالیت حزب جامعه زینب(س)، دبیرکل و اعضای شورای مرکزی، امکان ادامه فعالیت ندارند.
«محمدرضا باهنر» قائم مقام دبیرکل و رؤسای واحدهای اجرایی جامعه اسلامی مهندسین را منصوب کرد.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد که تغییر قیمت‌های اخیر کالاهای اساسی تاثیری بر بازار مسکن نخواهد داشت.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
قائم مقام دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: با وجود آنکه درون جامعه اسلامی مهندسین برخی رؤسای کمیسیون‌های مجلس حضور دارند اما تا به حال در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دخالتی نداشته است و همیشه معتقد است که انتخاب مسئولان پارلمان جمهوری اسلامی بر عهده نمایندگان مجلس است.
محمدرضا باهنر در پانزدهمین نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به عنوان دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ابقا شد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ