اصفهان- معاون دبیرکل اکو در ایران گفت: همکاری در حوزه مواد معدنی یک مولفه کلیدی استراتژی اکو در خصوص رشد اقتصادی پایدار است.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با معاون صنایع هوانوردی وزیر صنعت روسیه، توسعه فناوری در صنعت حمل و نقل را موضوعی بسیار مهم و راهبردی برشمرد.
شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در پروژه بومی‎ سازی و ساخت دامپ‌تراک معدنی ۱۵۰ تن (۱۳۵ تن متریک) و سیستم رانش الکترومکانیکال AC-ACدعوت به همکاری شدند.
آب‌های معدنی که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با همکاری شرکت دیگری اقدام به تولید آن کرده با تردیدهای بسیاری روبرو شده است.
شرکت گرافیت وان (Graphite One) که در حوزه معدن فعالیت دارد، اعلام کرد که با شرکت وربک متریالز (Vorbeck Materials) در توسعه دامنه کاربرد گرافن در بخش تجاری و دفاعی همکاری می کند.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهت‌گیری‌هاست؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولت های مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
وحدت به معنیِ ارتباط فکری و عملی است؛ به معنی نزدیک شدن دلها و اندیشه‌ها و جهتگیری‌ها است؛ به معنی هم‌افزایی علمی و تجربی است؛ به معنی پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی است؛ به معنی اعتماد و همکاری دولتهای مسلمان است؛ به معنی همیاری در برابر دشمنان مسلّم و مشترک است.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
بر اساس مصوبه مجلس، وزارت راه و شهرسازی موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی، آیین‌نامه نحوه تعیین تعرفه حق‌الزحمه مشاورین املاک را تهیه کند.
باشگاه استقلال همه دستمزد دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرد و این احتمالا بدین معنی است که باشگاه به زودی وارد همکاری با گروه جدیدی خواهد شد.
اصفهان- رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از اجرای طرح پیمایش و اکتشاف در بخشی از مناطق کشور از جمله استان اصفهان با همکاری زمین شناسان روسیه خبرداد.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: پیش نویس تفاهم نامه ارتقا همکاری‌های تجاری وصنعتی ایران با کشور مالی در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی با همکاری وزارت امورخارجه تدوین می شود.
وزارت بازرگانی پس از تشکیل موظف است با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به ایجاد پیشخوان مدیریتی با تاکید بر ایجاد ارتباط بین سامانه‌های موجود در حوزه زنجیره تامین، تولید و توزیع با اولویت‌های کالا‌های اساسی و نهاده‌های اولیه اقدام نماید.
وزیر اقتصاد طی نامه‌ای به رئیس جمهور خواهان همکاری فوری دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برای تعیین فهرست کالا‌های اساسی، دارو، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و... شد.
رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، بر استفاده از روش‌های خلاقانه و متنوع برای تسهیل حضور شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.
تفاهم‌نامه همکاری معدنی(اکتشاف، استخراج و فرآوری کانسنگ مواد پرتوزا و عناصر همراه) میان مدیران عامل شرکت‌های سنگ‌آهن مرکزی ایران و سازمان انرژی اتمی با حضور معاون رییس جمهور و ... امضا شد.
وزیر صنایع زیمباوه گفت: آماده همکاری با ایران در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، تولید خودرو، تولید تنباکو و به طور کلی توسعه همکاری های صنعتی و معدنی و ... هستیم.
معاون علمی و فناوری گفت: آمادگی داریم با تاجیکستان در حوزه های معدن، سلامت و بهداشت، دارو، غذا، گیاهان دارویی، هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و ... همکاری کنیم.
رئیس جمهور قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولت‌های ساحلی خزر را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نیرو به‌منظور پایش، کنترل جریان تولید و حفظ انرژی پایدار واحدهای صنعتی و معدنی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس جمهور با اشاره به رویکرد تهران در زمینه توسعه روابط با کشورهای افریقایی گفت: در بخش‌های متنوعی از جمله انرژی، معدن، کشاورزی و فناوری امکان گسترش همکاری‌های ایران با زیمبابوه وجود دارد.
معاون گردشگری استان تهران از برگزاری نشست آموزشی معدن، هنر و گردشگری با همکاری سازمان نظام مهندسی ایران خبر داد.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ