میلاد تقوی، دبیر فدراسیون فوتبال ایران، در گفت و گو با ورزش سه به شایعات به وجود آمده در رابطه با سرپرست تیم ملی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون همگانی پایه همه فدراسیون‌هاست و می‌تواند در زمینه استعدادیابی هم فعال باشد.
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: به درخواست معافیت تیم جوانان از خدمت سربازی هنوز پاسخی داده نشده و بازیکنان صبور باشند.
دبیرکل فدراسیون والیبال جذب مربی خارجی را پروسه طولانی دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه به زمان نیاز داریم.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
ارومیه - دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اهمیتی که بازی‌های آسیایی و جهانی دارد، امسال سال مهمی برای ورزش ایران به ویژه کشتی است و سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی بسیار بالاست.
دبیرکل فدراسیون بسکتبال ایران پس از دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: حجاب بانوان بسکتبالیست ایران برای فیبا قابل احترام است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
دبیرکل فدراسیون تنیس با اشاره به رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی شرکت کننده در تور جهانی تنیس گفت: حضور ورزشکارانی از ۲۲ کشور جهان در ایران نشان داد فدراسیون تنیس کشورمان قابلیت و شایستگی برگزاری چنین رویدادهایی را دارد و رضایت‌مندی تنیسورهای خارجی موجب می‌شود راه برای میزبانی‌های مجدد باز شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای ماندن در پست خودم مشکلی نیست و ادامه می دهم.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان تایید کرد که دوست دارند لیونل مسی را نیز مثل رونالدو در لیگ‌شان داشته باشند ولی گفت که فعلا همه اخبار در رابطه با انتقال مسی به الهلال نادرست هستند.
دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: جلسه کمیته فنی درخصوص تعیین سرمربی برگزار خواهد شد.
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست وحید شمسایی برای تقویت کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: تصمیمی برای ادغام سازمان لیگ و کمیته فوتسال نداریم.
رئیس فدراسیون والیبال ایران در شهر آرنهم هلند با دبیرکل کفندراسیون والیبال آسیا دیدار و گفت وگو کرد.
آشتیانی، نامزد انتخابات پیشین فدراسیون گفت: در انتخابات گذشته فدراسیون فوتبال؛ هیات رییسه وجاهت قانونی نداشت اما دبیرکل قانونی بود.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم جدید آمده و باید این اختیار را داشته باشند هر کسی را می‌خواهند به عنوان دبیرکل معرفی کنند. در این مدت کارهای سخت زیادی داشتیم
کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: همچنان معتقدم یکسری موارد اساسنامه رعایت نشده اما هیئت رئیسه اعلام کرد که باید مجمع برگزار شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در زمان مقرر برگزار می‌شود، گفت: دبیرکل فدراسیون طبق تحلیل خودش تصمیم به لغو انتخابات گرفت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالی و دپارتمان داوری فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ