به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتای شیوخ کویت در ورزش آسیا خنثی شد
ستاره فینال حذفی، کمتر از 24 ساعت بعد از درخشش در دربی، تهران را برای تعطیلات ترک کرد.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وزارت ورزش عراق از بودجه سنگین خود برای برگزاری مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های غرب آسیا خبر داد.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حذف شده است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
شاید برای اولین بار بود بین فوتبال و ورزشی دیگر ، نگاهم را به هاکی دوختم و از کرده خود پشیمان نبودم.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید حساب این باشگاه صفر است.
هادی چوپان، قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ به عنوان برترین ورزشکار مرد ایران با رای مردم انتخاب شد. او این عنوان را بالاتر از مهدی طارمی کسب کرد تا عنوان تاریخی ایران در خاک آمریکا دیده شود
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان از تلاش وزارت ورزش برای ماندن استقلال در آسیا خبر داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
ورزش ایران سالی پر از رویدادهای مهم و کلیدی را در پیش رو دارد؛ از بازی های آسیایی هانگژو تا رقابت برای کسب سهمیه المپیک.
وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیران و پیشکسوتان فدراسیون تنیس روی میز دارای ایده و فکر هستند و از لحاظ فنی نیز این رشته رو به جلو است.
رئیس فدراسیون کبدی گفت: ایران شانس اول ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا است و مسئولان باید در این راه ما را کمک کنند، چرا که این یک مسئله ملی است.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
مجمع سالیانه کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی غرب آسیا با حضور هاشم اسکندری در بحرین برگزار شد.
وزیر ورزش کفش دوران قهرمانی خود را به نفع مناطق محروم اهدا کرد‌‌.
محمد سالم النعیمی در پیامی کسب قهرمانی و نائب قهرمانی مزینی و سرخوش در مسابقات آسیایی ۶ توپ را تبریک گفت.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با همتای کامبوجی خود با تاکید بر این که قاره آسیا ظرفیت بزرگی در ورزش جهان دارد، بر افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور تاکید کرد.
«توسعه فرهنگ ورزش» کلید واژه ای است که در پیام تبریک  مقامات شورای المپیک آسیا به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک تکرار و تاکید شده است.
شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان بار دیگر خود را به قلب بلایا و مشکلات رسانده است تا به هموطنانش کمک کند. او در میان نیروهای امدادی به کمک آتش نشانان رفته و با توجه به تجربیات و دوره‌هایی که طی کرده، عضو افتخاری گروه امدادگر در این مصیبت متروپل آبادان شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ