معاون قهرمانی وزارت ورزش در آخرین گفتگوی خود ضمن رد نگرانی بابت حذف قرمزهای پایتخت، حذف استقلال از لیگ قهرمانان را قطعی دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
این شرایط به افزایش موج مهاجرت‌ها دامن خواهد زد و نوعی ناامیدی در فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند. تشدید فشار‌ها بر افرادی که در حوزه فناوری‌های نوظهور به خصوص کسب و کار‌های آنلاین کار می‌کنند، برای آینده کشور مخرب است. با این رفتار‌ها و طرز تفکر که به دنبال تصفیه سازمان‌ها و مشاغل است، بسیاری از جوانان از کشور متواری می‌شوند و فعالیت‌های اقتصادی خود را نیز به خارج از کشور منتقل می‌کنند. این اظهارنظرها، نشانگر شکست سیاست‌های مقابله با مطالبات نسل جوان است.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
مدیرعامل پرسپولیس در اظهارنظری جنجالی اعلام کرد که از مدیران ایرانسل شنیده که آنها اسپانسر استقلال نخواهند شد.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
مربی پیشین سپاهان در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «داوران در تعیین قهرمان لیگ برتر نقش مستقیم دارند و حتی خود پرسپولیسی‌ها هم به این باور رسیده‌اند که قهرمانی‌شان به درد نمی‌خورد.»
ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.
وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «تازه همین چند روز پیش» از ماجرای درز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده پنتاگون به فضای مجازی مطلع شده است!
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است. " گفت: ما گزارش یا پرونده‌ای مبتنی بر موضوع مورد سوال نداریم لذا مطلب صحیح نیست.
سزار آسپیلیکوئتا با اظهارنظری درباره لوئیس انریکه باعث شد شایعات درباره اینکه او سرمربی آینده این باشگاه انگلیسی است بیش از پیش تقویت بشود.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
کیم‌مین جائه اظهار نظری انجام داده که هواداران کره را عصبانی و طرفداران ناپولی را خوشحال کرده است.
کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هر گونه اظهار نظر از سوی ریکاردو ساپینتو بعد از صدور حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را تکذیب کرد.
یک مقام اماراتی در اظهار نظری از روابط گرم میان این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای نقل قول منتسب به وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی را تکذیب کرد.
مدافع اسبق پرتغال اظهارنظری که از سوی وی باعث ایجاد حاشیه در خصوص کریس رونالدو شده بود را تصحیح کرد.
ریچارلیسون در اظهارنظری گفته که برای گذراندن اوقات فراغت به تاتنهام نیامده، بلکه به دنبال تاثیرگذاری مثبت در درون و بیرون از زمینِ بازی می باشد.
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
نخست وزیر استونی در اظهارنظری عجیب، انفجار پل «کریمه» را به اوکراین تبریک گفت.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
سرمربی ملوان انزلی در اظهار نظری جالب از داور دیدار با آلومینیوم خواست به دروازه‌بان اراکی‌ها کارت زرد نشان ندهد.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ