وزیر ورزش و جوانان از تلاش وزارت ورزش برای ماندن استقلال در آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی از احتمال ایجاد یک وزارتخانه مستقل نیز به گوش می‌رسد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تلاش اوکراین برای حمله به‌ کریمه بی‌پاسخ نخواهد ماند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از وجود یک خلاء بزرگ در ورزش کشور طی چهل سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما و شورای عالی ورزش این است که بتوانیم سیاست گذاری خوبی برای ورزش داشته باشیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه برای ورزش و جوانان حکمی دیده نشده که در حال تلاش هستیم تا با کمک مجلس احکامی خوبی برای ورزش و جوانان داشته باشیم.
مدیرکل اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش حداکثری ما این است به گونه‌ای عمل کنیم تا انتخابات فدراسیون رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی حضور دارند، تا پیش از آغاز این رقابت‌ها برگزار کنیم.
وزارت خارجه روسیه تلاش رسانه‌ای غرب را برای توجیه اظهارات جنجالی سناتور آمریکایی را رد کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از تلاش ناموفق اوکراین در حمله به یک ناو روسی و انهدام تمامی شناورهای مهاجم خبر داد.
وزیر نفت تأکید کرد: تولید نفت کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه به بیش از ۳ میلیون بشکه و تولید گاز خام به بیش از یک میلیارد مترمکعب رسیده است.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد برای مقابله با راه‌های دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه، در روزهای آینده مقامات این کشور راهی اروپاو آسیای مرکزی می‌شوند.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: تلاش بر  این است در بازیهای آسیایی آینده در رشته MMA حضور فعالی داشته باشیم.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: از تلاش اوکراین برای انجام حمله پهپادی گسترده به کریمه جلوگیری شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران نیز در مورد ادعای رسانه آمریکایی در مورد تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا با وساطت قطر گفت: در مورد مذاکرات غیرمستقیم وجود دارد و ما هم تایید کنیم و تبادل زندانیان با واسطه صورت گرفته و در حال انجام بود که با بدعهدی آمریکا انجام نشده است.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
وزارت دفاع کره جنوبی امروز در بیانیه ای ادعا کرد که تلاش کره‌شمالی برای استفاده از سلاح هسته‌ای به سقوط «کیم جونگ اون» منتهی می‌شود.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.
وزارت دفاع آمریکا سعی کرد تا در خصوص توانمندی های دفاعی ایران و ساخت موشک فراصوت توسط کشورمان ایجاد تردید نماید.
وزارت دفاع روسیه در تازه ترین گزارش خود از تحولات میدانی در نبرد با اوکراین، از ناکامی نیروهای کی یف در پیشروی در منطقه میکولایف خبر داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی گفت: تلاش می‌کنیم تیم ملی فوتبال حضور عزتمندانه‌ای درجام‌جهانی داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه با بیهوده دانستن تلاش غرب برای کنار گذاشتن این کشور از سازمان ملل و لغو اختیارات نمایندگان آن، به تشریح شرایط و ضوابط این موضوع پرداخت.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ