وزارت ورزش عراق از بودجه سنگین خود برای برگزاری مسابقات زیر ۲۳ ساله‌های غرب آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
سخنگوی صنعت برق گفت: از ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر ۲۵۰میلیارد!
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال حجم انتقال گاز به ۲۸۰ میلیارد مترمکعب برسد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم برای امسال ۲۲۰ هزار میلیارد تومان (همت) تسهیلات از محل منابع عمومی برای پرداخت حقوق بازنشستگان پیش بینی کرده است.
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
بدهی باورنکردنی تیم دولتی مس؛ ۲۰۰میلیارد یعنی انحلال؟
شرکت اریکسون ۲.۳ میلیارد کرون معادل ۲۲۰ میلیون دلار برای جریمه پیش بینی شده از سوی وزارت دادگستری آمریکا مربوط به پرونده پرداخت رشوه از سوی این شرکت به گروه تروریستی داعش در عراق کنار گذاشته است.
مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان ۲۲۳ طرح و کسب و کار خانگی در مشهد پرداخت شده است.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
مجتبی قهرمانی با بیان اینکه ارزش محموله این نفتکش بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است، گفت: توقیف شناور مذکور پس از یک ماه کار دقیق فنی و اطلاعاتی انجام شده است.
فتح‌الله‌زاده: استقلال را با ۲۰۰میلیارد بدهی بمن دادند
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
قطر برای آماده سازی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مبلغ نجومی ۲۲۰ میلیارد دلار هزینه کرده که نسبت به هزینه‌های ادوار مختلف جام جهانی ۲۰ برابر بیشتر است.
پرسپولیس جای ۲۰۰میلیارد طلب، ۱۹میلیارد بدهکار شد!
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:۲۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر ۵۵۰ دستگاه به شبکه تزریق شده و تا پیش از آغاز مدارس این اتوبوس‌ها وارد مدار خواهند شد.
اعلام قراردادها: استقلال۳۴۳میلیارد ، پرسپولیس ۲۲۰میلیارد
اداره حقوقی منطقه ۹ با ارایه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲ میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی لایحه ۲۸۰ میلیارد دلاری را امضا کرد که هدف آن تقویت صنعت داخلی ساخت تراشه و تحقیقات علمی در این زمینه در میانه رقابت با چین است.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این که آتامان دارای موتور ۴۵۷ با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گیربکس ZF آلمان و دارای یکی از به‌روزترین اتاق‌های موجود در دنیا است، گفت: برنامه تولید این محصول در سال جاری که پیش بینی می شود با استقبال بسیار خوبی از سوی بازارهای داخلی و صادراتی مواجه شود، ۵۰۰ دستگاه خواهد بود.
ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفت: هر هفته در سامانه پیشرفت همه پروژه‌های مسکن را کنترل می‌کنیم.
قلعه‌نویی: فوتبالیست با ۲۰میلیارد نمی‌تواند خانه بخرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ