این ماده برای کاهش سطح کلسترول خون، کنترل فشار خون پایین و بالا، درمان مشکلات قلبی، تحریک جریان خون، جلوگیری از حملات قلبی استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
مشکلات در صحبت کردن کودک باید توسط تیم متخصص شنوایی سنجی، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان و در ادامه حمایت‌های گفتار درمان انجام شود. همچنین مشکلات آناتومیکی مثل شکاف کام هم توسط جراحان پلاستیک، کودکان و یا گوش و حلق و بینی انجام می‌شود.
خواص میوه‌های فصل تابستان به قدری ارزشمند است که خوردن آن‌ها را نباید از دست داد.
شاه کبرا طولانی‌ترین مار سمی دنیاست! آن‌ها نام ترسناک خود را به این دلیل گرفتند که به خوردن مار‌های دیگر از جمله پیتون‌ها معروف هستند! به عنوان مار‌های سمی، آن‌ها می‌توانند از دندان نیش خود برای سوراخ کردن طعمه خود استفاده کنند و سمی را آزاد کنند که طعمه آن‌ها را فلج می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد طعمه را به طور کامل ببلعند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تساوی 4-4 مقابل گروتر فورث را یک "نتیجه تماشایی" ارزیابی می‌کند.
به گفته متخصص تغذیه «امی گودسون» که برای سایت eat this کار می‌کند، به‌منظور پایان دادن به احساس گرسنگی، باید عادت کنید که کربوهیدرات‌ها را با منبع پروتئین ترکیب کنید. او توضیح می‌دهد: پروتئین کندتر هضم می‌شود، بنابراین بعد از غذا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد، به این ترتیب دیرتر تمایل به خوردن خوراکی خواهید داشت. پس سعی کنید حتما در کنار کربوهیدرات‌ها، مواد پروتئینی نیز مصرف کنید.
در واقع هندوانه حاوی ویتامین C است و هنگامی که بعد از آن لبنیات می‌خورید با یکدیگر واکنش نشان می‌دهند و باعث نفخ می‌شوند. به این ترتیب به دستگاه گوارش آسیب می‌رسانند و می‌توانند باعث سوء هاضمه شوند.
تاکید خیلی‌ها برای استفاده از میوه به خاطر بهره‌مندی از فیبر آن است، در حالی که میزان فیبر موجود در سبزیجات بسیار بیشتر از میوه‌هاست. اما علاوه بر فیبر، میوه سرشار از املاح و ویتامین‌هاست و بدن برای حفظ سلامت خود به آن‌ها احتیاج دارد. طوری که کمبود این مواد ضروری، سلامت را به مخاطره می‌اندازد و به سختی می‌توان جایگزینی برایشان پیدا کرد.
گلابی با داشتن ۶ گرم فیبر در هر وعده، یکی از میوه‌های پر فیبر است. خوردن گلابی، بدون آن که چربی، کلسترول و سدیم وارد بدن کند، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.
تمام عمر اشتباه تخم مرغ درست می‌کردید! تخم مرغ خوردن سنتی است که به هزاران سال پیش برمی‌گردد.
خوردن غذا‌های پر نمک، به ویژه در هوای گرم، می‌تواند منجر به احتباس آب، تورم و نفخ شود. بهتر است غذا‌های خود را با نمک کمتری مصرف کنید.
در حالی که فدراسیون بوکس از نداشتن رئیس در حال ضربه خوردن است، حتی زمان برگزاری انتخابات این رشته هم اعلام نمی‌شود.
اگر تا به حال بعد از صرف وعده غذا دچار سوءهاضمه یا نفخ شده‌اید، ممکن است به این دلیل باشد که در غذا خوردن زیاده‌روی کرده‌اید. علاوه بر این، پرخوری می‌تواند باعث افزایش دریافت کالری و در نتیجه چاقی شود و به بدن آسیب بیشتری برساند.
یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
گوش‌ها ما یکی از حساس‌ترین اعضای بدن هستند و ممکن است به دلایل زیادی مانند صدا‌های بلند و سفر با هواپیما درد بگیرند و برخی از پزشکان استفاده از قطره گوش را برای کاهش درد توصیه کنند. با این حال، پیاز پخته نیز می‌تواند کمک کند. یک پیاز را در آب بپزید تا نرم شود سپس آن را روی یک پارچه و گوش خود قرار دهید تا گوش درد بهبود یابد.
خوردن سیر از قدیم الایام به ویژه کنار برخی غذا‌ها مرسوم بوده است و بسیاری از افراد این سبزی پرخاصیت را در سبد تغذیه‌ای خود قرار می‌دهند. سیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مفید در پیشگیری و التیام بسیاری امراض نقش مثبت و موثری دارد.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: کارلوس کی‌روش باید بابت سنگین‌ترین شکست تمام ادوار تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی مقابل انگلیس و خوردن ۶ گل از فوتبالدوستان ایرانی عذرخواهی می‌کرد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیس نشان می‌دهد نزدیک به ۳۹ درصد تصادفات شهر تهران به عدم توجه به جلو مرتبط می‌شود که استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صحبت با دیگر سرنشینان و در آغوش گرفتن اطفال از آیتم‌های مشخص این دلیل اصلی تصادفات است.
مدیر طرح جامع فولاد کشور گفت :در ۶ ماه اول سال جاری تولید فولاد نسبت به سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.
یک مطالعه جدید از سوی محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که خوردن ۵ تا ۶ آلو خشک در روز می‌تواند توده و تراکم استخوان را حفظ کرده و از ابتلاء به پوکی استخوان جلوگیری کند.
رییس‌جمهور گفت: دشمن می‌بیند که ۶ شرکت ایرانی موفق به تولید واکسن کرونا شده است و امروز صادر کننده آن هستیم. دشمن می‌خواهد همه زندگی و آب خوردن‌مان به برجام و قرارداد و تحریم‌ها گره بخورد، اما مردم عزیز خوزستان ظرف ۳ تا ۴ ماه مشکل آب شرب را حل کردند.
یکی از بهترین کار‌هایی که می‌توانید روزانه برای بهبود سلامت خود و کاهش خطر ابتلا به بیماری انجام دهید، خوردن سبزیجات سبز رنگ مانند بروکلی است
یافته‌ها نشان دادند شرکت کنندگانی که ۲۰ درصد یا میزان بیش‌تری از کالری روزانه‌شان را از غذا‌های فوق فرآوری شده دریافت می‌کردند در مقایسه با افرادی که رژیم‌های غذایی حاوی غذا‌های فرآوری شده اندکی بودند کاهش بسیار سریع‌تری در عملکرد شناختی طی ۶ تا ۱۰ سال داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ