یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
۶ مخزن ذخیره آب تا پایان امسال در محدوده تهران بزرگ وارد مدار بهره‌برداری می‌شود با این اقدام ۱۵۰ هزار مترمکعب به مجموع حجم مخازن آب شهر تهران افزوده خواهد شد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال گفت: حداکثر تا ۶ ماه آینده تمامی افراد فاقد شناسنامه، کارت شناسایی موقت دریافت می کنند.
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
صید ماهیان استخوانی دریای خزر با دو روز تمدید به پایان رسید و صید هر نوع ماهی استخوانی ممنوع و به ۶ ماه بعد موکول شد.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زنان متخصص کم نداریم و نمی گوییم سهم زنان در اقتصاد ۵۰ درصد باشد اما اکنون این سهم بین ۶ تا ۱۶ درصد است که مناسب نیست.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به خشکی تالاب گاوخونی گفت: طبق تحقیقات دانشگاهیان ریزگردهای این تالاب تا ۶ کیلومتر عمودی و ۶ هزار کیلومتر افقی قابل انتشار است.‌
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت : هوشمندسازی فرودگاه امام تا ۶ ماه آینده نهایی می‌شود.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل ۶ پروژه دولتی و عمومی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۶۰ میلیاردتومان تا شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۹.۵ کیلومتر باقی‌مانده از خط ۶ مترو تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسد.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
تخم مرغ را به هر روشی بپزید، می‌توانید آن را به‌آسانی در هر زمانی از روز مصرف کنید. تخم مرغ قیمت زیادی ندارد؛ ولی یکی از غنی‌ترین منابع پروتئین است.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقاتا سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.
وزیر خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: اقتصاد ایران در سال جاری ۶ تا ۸ درصد رشد خواهد کرد و این بسیار خطرناک است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
یک مطالعه جدید از سوی محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می‌دهد که خوردن ۵ تا ۶ آلو خشک در روز می‌تواند توده و تراکم استخوان را حفظ کرده و از ابتلاء به پوکی استخوان جلوگیری کند.
معاون مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: برنامه سازمان بهزیستی برای غربالگری تقریباً شبیه برنامه آموزش و پرورش است اما در بهزیستی غربالگری چشم را برای کودکان ۳ تا ۶ سال آغاز می‌کنیم.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: اگر پرستاری طرح یا سربازی خود را گذرانده باشد، هیچ مانعی برای رفتن‌ها آن‌ها نیست. زمینه‌ای هم برای جذب یا ماندگاری آن‌ها در ایران وجود ندارد. مقصد این پرستاران گوناگون است، از کشور‌های اطراف مانند قزاقستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اربیل کردستان عراق تا کشور‌های اروپایی و آمریکایی مقصد پرستاران ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ