معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیس نشان می‌دهد نزدیک به ۳۹ درصد تصادفات شهر تهران به عدم توجه به جلو مرتبط می‌شود که استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات، صحبت با دیگر سرنشینان و در آغوش گرفتن اطفال از آیتم‌های مشخص این دلیل اصلی تصادفات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
عباس عبدی نوشت: زندگی در حال بازگشت به گذشته است و عمده‌ترین دغدغه مردم تهیه خوراک خواهد شد، به عبارت دیگر در حال عقبگرد به تامین نیاز‌های اولیه هستیم و نیاز‌های بعدی که با توسعه اقتصادی اهمیت بیشتری یافته است، در حال فراموشی و به حاشیه رفتن هستند.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
فروچاله‌ها گودال‌هایی در سطح زمین هستند که به‌طور ناگهانی ایجاد می‌شوند و از شگفتی‌های طبیعت به حساب می‌آیند.
بقایای کشف شده در یک تابوت چوبی قرار داده شده بود که بر اثر گذر زمان متلاشی شده و هم اکنون استخوان‌ها در داخل و اطراف عمیق‌ترین گور این مجموعه کشف شده‌اند.
تازه‌ترین گزارش تهران‌تایمز واکنش‌های مختلفی در محافل رسانه‌ای آمریکا و غرب در پی داشته و عمده‌ترین پرسش آنها این است که اطلاعات این گزارش از چه طریقی به دست این روزنامه ایرانی رسیده است.
صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم‌های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان قرار دارد بترسیم.
بلاگر‌های حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند و عمیق‌ترین اندیشه جهان یعنی «حجاب» را تبدیل به ابزاری برای نمایش و سرگرم کردن دیگران می‌کنند. مدلینگ‌ها، دین و حجاب را وارد فرآیند مدرنیزاسیون می‌کنند و باعث «استحاله حجاب» می‌شوند.
برای آنکه بتوانید درک کنید که عمق واقعی چاه ابرژرف کولا چقدر است، باید ارتفاع دو کوه اورست و فوجی یاما را برروی یکدیگر تصور کنید. این چاله حتی عمیق‌تر از عمیق‌ترین نقطه اقیانوس، یعنی گودال ماریانا است که عمق آن ۱۱۰۳۴ پائین‌تر از سطح دریاست.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار یک پست مفصل از هواداران و بازیکنان تیمش تجلیل کرد.
غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.
در حالی که کارشناسان نمی‌توانند مطمئنا بگویند که سنگ نگاره‌های الجساسیه چه زمانی و توسط چه کسی ساخته شده تمام آنان موافق هستند که جذاب‌ترین و غیر عادی‌ترین حکاکی‌ها در این مکان مربوط به قایق‌ها و کشتی‌ها هستند.
دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
تصاویری از غواصی زیردریایی به عمق ۲۰ هزار فوتی در گودال کِرمادِک در جنوب اقیانوس آرام منجر به کشف عجایبی از اعماق شده است که شاید برای علم تازگی داشته باشند.
این سازه توسط خود چینی‌ها "کوه کومولانگمای زیرزمینی" (Mount Qomolangma) لقب گرفته که به عنوان کوه اورست نیز شناخته می‌شود.
نگران‌کننده‌ترین و عمیق‌ترین تهدید نهفته در مراسم ۲۲ بهمن امسال این است که چنین پنداشته شود دیگر نیاز به افق‌گشایی و اصلاح امور نیست. چرا که مطالبه‌هایی که تحت عنوان اعتراض مطرح می‌شدند، همه‌گی ساختگی و توطئه دشمنان بوده است. ملت واقعی آن‌هایی بوده و هستند که در روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند. آن‌های دیگر فریب‌خورده، ملحد و یا دست نشانده گروهک‌ها هستند. چنین تصوری از هم اکنون می‌تواند ناقوس بحران‌های فراگیر در آینده را به صدا در آورده و زمینه تشدید هر چه بیشتر بی‌نظمی‌ها در داخل باشد
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
مهدی موحدی بک نظر عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: یکی از عمده‌ترین عوامل افزایش نرخ ارز، شوک‌های سیاسی است؛ سال ۹۱ بانک مرکزی ایران تحریم شد.
عمده‌ترین مشکل ساپینتو با آمانوف به مسئله زبان این بازیکن برمی‌گردد.
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران اظهار کرد: در حال حاضر عمده‌ترین مشکلات ما مربوط به دارو‌های آنتی‌بیوتیک به ویژه شربت‌های آنتی‌بیوتیک است که برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون این شربت‌ها دچار کمبود است. در حوزه دارو‌های آنتی‌هیستامین در حال حاضر کمبودی نداریم.
مسئول درمانگاه ام القری هلال احمر گفت: عمده‌ترین دلیل مراجعه زائران به مراکز درمانی گرمازدگی و نشانه‌های آن است. از جمله این نشانه‌ها در بروز گرمازدگی هم می‌توان به افت فشار خون اشاره کرد.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ