خواص میوه‌های فصل تابستان به قدری ارزشمند است که خوردن آن‌ها را نباید از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفته باید مصرف موز و سایر غذا‌های حاوی پتاسیم را محدود کنند تا از کلیه‌ها و قلب خود در برابر آسیب محافظت کنند.
یک سگ در حالی که به توله اش شیر می داد همزمان یک کبوتر نیز یواشکی شیر می خورد. این ویدئو حیرت انگیز را با هم می بینیم.
تیم ملی بعد از شکست افغانستان اکنون مهیای دومین دیدار خود در تورنمنت کافا و برابر قرقیزستان می‌شود.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
در زرادخانه پزشک معروف بقراط، عسل مقام اول را در رژیم غذایی دارد و استفاده روزانه از این محصول موجب قدرت بدن می‌شود.
یک موتورسیکلت در اتفاقی ترسناک هنگام موتورسواری با سرعت بالا لیز خورد. منبع: خبرفوری
سیب منبع عالی فیبر است و در حفظ سلامت روده و قلب نقش بسزایی دارد. یک مطالعه کوچک در سال ۲۰۲۰ نشان داد که خوردن دو عدد سیب در روز به مدت ۸ هفته باعث کاهش کلسترول بد، تری گلیسیرید و سایر نشانگر‌های بیماری قلبی در افراد می‌شود.
در جاده‌های لیز و برفی لازم است اقداماتی انجام شود تا از قیچی کردن کامیون‌ها جلوگیری حداکثری شود.
یک کلاغ، با ورود به لانه و مشاهده ۳ عدد تخم شاهین، یکی از آن‌ها را شکست و خورد. شاهین پس از بازگشت متوجه این اتفاق شد و انگار که قلبش شکسته است.
خوردن سیر از قدیم الایام به ویژه کنار برخی غذا‌ها مرسوم بوده است و بسیاری از افراد این سبزی پرخاصیت را در سبد تغذیه‌ای خود قرار می‌دهند. سیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مفید در پیشگیری و التیام بسیاری امراض نقش مثبت و موثری دارد.
برای یک فرد بالغ سالم با سطح کلسترول طبیعی و بدون عوامل خطر بیماری قلبی، بعضی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف یک تا دو عدد تخم‌مرغ در روز می‌تواند بی‌خطر باشد. یک مطالعه‌ی کوچک روی ۳۸ فرد بزرگسال نشان داد که خوردن سه عدد تخم‌مرغ در روز باعث بهبود سطح کلسترول بد (LDL) و کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
خوردن روزی یک عدد سیب، عملکرد ریه را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
تصاویری از سیلی خوردن رئیس جمهور فرانسه از یک معترض رسانه ای شده است.
برخی نمایندگان در اقدامی عجیب قصد دارند طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کلید بزنند.
در جریان پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار، یک اتفاق ویژه برای هافبک استقلال رقم خورد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
کلوب بروژ در حالی امشب جشن صعود زودهنگام به دور حذفی چمپیونزلیگ را گرفت که طی چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، برای بازی با اینتر با معضلی اساسی در خط دفاعی تیمش روبرو است.
موافقت با روسیه بر سر لغو روادید گروهی، ترک خوردن بقعه بی بی شهربانو، تعیین تکلیف حراجی صنایع دستی و راه اندازی شهرک های اربعین از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
استقلال ملاثانی در یک دیدار دراماتیک و باورنکردنی، به لطف گل هایی که در ثانیه های پایانی به ثمر رساند، از شکست گریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ