تمام عمر اشتباه تخم مرغ درست می‌کردید! تخم مرغ خوردن سنتی است که به هزاران سال پیش برمی‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
آتش سوزی در شهر هاوایی آمریکا به کشته شدن حداقل ۶ نفر و آسیب دیدگی هزاران نفر دیگر منجر شد.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
بوتاکس و کراتینه هر دو در درمان موخوره معجزه می‌کنند. بوتاکس تار‌های خشک مو را آبرسانی کرده و آن‌ها را به منبع رطوبت تبدیل می‌کند. در حالی که کراتینه مو‌هایی براق، صاف و عاری از هر نوع وز و خشکی به شما ارائه می‌دهد. هدف بوتاکس تنها زیبا شدن ظاهر مو‌ها نیست، بوتاکس یک نرم کننده عمیق است که با استفاده از مواد متشکل از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ویتامین B۶، ویتامین E و روغن خاویار هر گونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی و زیبا می‌کند.
تمام تلاش‌تان را روی لاغر کردن شکم‌تان گذاشته‌اید، اما هنوز هم آن‌طور که باید و شاید از ورزش‌های موضعی جواب نگرفتید و شکم‌تان شل و ول و چندطبقه مانده است؟
آب لیمو با کمی عسل یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید، چه به دنبال کاهش وزن باشید یا نه. آب لیمو و عسل نه تنها راهی برای سم زدایی بدن شماست، بلکه به شما انرژی می‌دهد و هضم و ایمنی سالم را تقویت می‌کند.
هنگام پخت تخم مرغ، سفیده آن با ظروف چدنی واکنش شیمیایی برقرار می‌کند و موجب مضرشدن تخم مرغ می‌شود؛ بنابراین بهتر است برای طبخ آن از ظروف نچسب استفاده کنید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
بی‌اختیاری ادرار مشکل اعصاب خردکن هزاران نفر در ایران است! این بیماری می‌تواند زندگی شخصی، کاری و حتی ورزش کردن و تفریح‌تان را مختل کند. در ادامه مطلب با نکاتی در ارتباط با کنترل بی اختیاری ادرار در زنان و مردان همراه ما باشید.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
برای اینکه بتوانید وزن خود را در حد مطلوب نگه دارید، باید بین انرژی مصرفی و انرژی دریافتی خود تعادل برقرار کنید و در عین حال یکسری اصول تغذیه‌ای را رعایت کنید.
براساس مطالعه‌ای تازه صورت گرفته شش عامل وجود دارد که به طور بالقوه می‌تواند خطر از دست دادن حافظه را در افراد مسن کاهش دهد.
هیات وزیران آیین نامه اجرایی رفع تعهدات ارزی موضوع تبصره ۶ بند خ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید: کارلوس کی‌روش باید بابت سنگین‌ترین شکست تمام ادوار تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی مقابل انگلیس و خوردن ۶ گل از فوتبالدوستان ایرانی عذرخواهی می‌کرد.
کلیدهای کاهش استرس شامل یادگیری نحوه حفظ سطح استرس خود در سطح قابل کنترل از طریق عادات سالم و یافتن راه‌های موثر برای کاهش سریع استرس در هنگام بروز آن است تا بتوانید به وضعیت ذهنی متعادل‌تری بازگردید.
تخم مرغ را به هر روشی بپزید، می‌توانید آن را به‌آسانی در هر زمانی از روز مصرف کنید. تخم مرغ قیمت زیادی ندارد؛ ولی یکی از غنی‌ترین منابع پروتئین است.
کارلوس کی روش در نقل قولی کوتاه درباره اینکه کدام تیم‌ها از میان ۶ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: به نظرم ایران و ژاپن!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
تاج: خطر تعلیق بخاطر اتفاقات مشهد تا ۶روز دیگر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ