سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انس الزروری، وینگر جوان برنلی، به دلیل تکل خشن روی پای کایل واکر از زمین بازی اخراج شد.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الدحیل برای هشتمین بار در تاریخ خود قهرمان شد و السد را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
زکریا ابوخلال، ستاره مراکش، می‌گوید تیم ملی این کشور مصمم است در بازی رده‌بندی جام جهانی از تمام توان خود برای رسیدن به مدال برنز استفاده کند.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
امروز دو تیم آسیایی در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به میدان خواهند رفت.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
کامران قاسمپور را می توان شناخته شده ترین کشتی گیر ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 آمریکا دانست.
بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، غیبت ممفیس دیپای در بازی فردا برابر سنگال را تایید کرد. او بار دیگر گفت که تیمش توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.
گری نویل، ملی‌پوش سابق انگلیس، نسبت به ضعف ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاعی و عواقبش در جام جهانی هشدار داد.
گری نویل، ملی‌پوش سابق انگلیس، نسبت به ضعف ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاعی و عواقبش در جام جهانی هشدار داد.
ملی پوش تیم سپاهان اصفهان معتقد است که با وجود امکانات کمتر نسبت به همگروهی های جام جهانی، می توان با یکسری کارها، نتیجه لازم را گرفت.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
کارشناس فوتبال صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام جهانی را سخت دانست و گفت: اگر بازیکنان با تمام توان بازی کنند شاید بتوان به این هدف بزرگ رسید.
مدافع ۲۳ ساله که در این سال‌ها به یکی از ارکان اصلی دفاعی بارسلونا بدل شده ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
فرزاد حسین‌خانی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود برای سربلندی مس تلاش کردند و یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ