بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور شکست خورد و شب سختی را در یادگار گذراند اما می توان فهمید که این باخت برای برخی بازیکنان تلخ تر بود.
تیم گهرزمین سیرجان با محرومیت دو جلسه‌ای دو ستاره خود پیش از آغاز لیگ برتر مواجه شده است.
لوئیس سوارز برای انتقال از تیم گرمیو به تیم اینتر میامی، مجبور به پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیون دلار است.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
قطع همکاری زودتر از موعد پاری‌سن‌ژرمن با کیلیان امباپه 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.
تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد ایوان تونی، ستاره برنتفورد، را به دلیل شرط‌بندی در فوتبال به 8 ماه محرومیت از شرکت در تمامی مسابقات محکوم کرده است.
اتلتیکو مادرید در دیداری خانگی با نتیجه 5-1 کادیز را شکست داد و به رتبه دوم جول لالیگا صعود کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
وضعیت سودان پیچیده تر از پیش شده و تاوان جنگ قدرت ژنرال‌ها را مردم این کشور می پردازند. نکته سرگرم‌کننده ماجرا اینجاست که اسرائیل اعلام کرده می‌خواهد بین دو ژنرال میانجیگری کند.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، پس از بازی شب گذشته برابر ویارئال با آلخاندرو بائنا درگیر شد.
نبویشا، سرمربی الاهلی می‌گوید تاوان هدر دادن موقعیت‌های‌شان مقابل الوکره را با شکست سنگین داده‌اند.
دورتموند امشب برای اولین بار در سال جاری طعم باخت را چشید و این باخت تاوان سنگینی برای نماینده آلمان داشت.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
در جنجالی ترین دیدارِ لیگ قهرمانان، وضعیت صعود تیم ها در گروه D، تا واپسین لحظات نامشخص بود و کوچکترین اتفاقی می توانست در رتبه تیم ها تاثیر گذار باشد.
بازارگردانان می توانند با استفاده از ابزار مشتقه، بدون آسیب زدن به روند بازار، اقدام به فروش سهام یا تامین مالی نمایند؛ ضمن آنکه با تمرکز بازارگردانان بر استفاده از ابزار مشتقه در عملیات بازارگردانی و مدیریت وجوه نقد، از نگرانی های بازار بابت فعالیت آنها کاسته شود.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
رئیس جمهور آمریکا گفت از بابت تایوان نگران نیست اما در خصوص اقدامات چین در منطقه نگران است.
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
سرلشکر سلامی گفت: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست‌ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می‌رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.
رئیس‌جمهوری تایوان و پلوسی امروز ملاقات کردند و تسای گفت که او «یکی از وفادارترین دوستان» این جزیره است و از او بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیرش در عرصه بین‌المللی» قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ