اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اعلام خبر پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی، آژیرهای خطر در کره جنوبی و ژاپن به صدا درآمد؛ مقامات از ساکنان خواستند در منازل خود بمانند به زیرزمین بروند یا فوراً در پناهگاه‌ها مستقر شوند.
ژاپن و کره جنوبی قصد دارند برای مقابله با پیشرفت برنامه موشکی کره شمالی، پدافند هوایی خود را به سامانه‌های آمریکایی وصل کنند.
«پارک جین»، وزیر امور خارجه کره‌جنوبی، روز دوشنبه در کنفرانسی خبری با اعلام این پیشنهاد گفت: «همکاری بین کره‌جنوبی و ژاپن بسیار مهم است. ما دیگر نباید از بن‌بست روابط کره‌جنوبی و ژاپن غافل شویم و باید به چرخه معیوب برای منافع ملی خود پایان دهیم.» در توکیو، اما «یوشیماسا هایاشی»، وزیر خارجه ژاپن به خبرنگاران گفت که ژاپن از پیشنهاد کره‌جنوبی «قدردانی» می‌کند و خاطرنشان کرد که این پیشنهاد «بر اساس این فرض نیست که شرکت‌های ژاپنی به این صندوق کمک خواهند کرد.»
کره شمالی با بیان اینکه سلاح هسته ای این کشور توازن قوا را در شبه جزیره کره حفظ کرده است، عبور آمریکا، کره جنوبی و ژاپن از خط قرمزها را غیر قابل قبول خواند.
وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: آمریکا و ناتو می‌کوشند تا ژاپن و کره جنوبی را به بحران اوکراین بکشانند.
تحلیلگر یک موسسه تحقیقاتی مستقر در کره شمالی می‌گوید که دبیرکل ناتو احتمالا به ژاپن و سئول برای تامین تسلیحاتی اوکراین، فشار وارد خواهد کرد.
منابع نزدیک به دبیر کل ناتو بدون اشاره به جزئیات اعلام کردند که او هفته آینده به کره جنوبی و ژاپن سفر خواهد کرد.
دولت چین در اقدامی تلافی‌جویانه صدور روادید برای شهروندان کره جنوبی و ژاپن را به حالت تعلیق درآورد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد سران آمریکا و ژاپن برای بررسی مسائل منطقه‌ای و جهانی در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از باشگاه های حاضر در لیگ برتر درخواست کرد برای برپایی اردوی تدارکاتی تنها کشور ترکیه را انتخاب نکنند.
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
با شکست کره و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی، کار فوتبال آسیا در جام جهانی به پایان رسید.
فرانسه و انگلیس نیز به جمع تیم های هلند و آرژانتین ملحق شدند و امروز برزیل و کرواسی به مصاف نمایندگان آسیا می روند.
ژاپن امشب به عنوان دومین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم غنا شکست خورد.
نیروهای نظامی آمریکا و ژاپن به بهانه انجام آزمایش موشکی اخیر از سوی کره شمالی، به برگزاری رزمایش مشترکی نزدیک جزیره «کیوشو» مبادرت ورزیدند.
ژاپن و آمریکا در میانه تنش ها بر سر پرتاب موشک های بالستیک کره شمالی اقدام به برگزاری مانور مشترک کردند.
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
زری فتحی و گلاره ناظمی دو داور بین المللی فوتسال ایران، امروز قاضی دیدار حساس کره جنوبی و ژاپن بودند.
تیم ملی فوتسال ویتنام با پیروزی مقابل کره جنوبی، صدرنشین گروه چهارم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.
تاج: چند هیچ از ژاپن و کره و قطر عقبیم
یکی از موضوعاتی که این سال‌ها مطرح شد، مسئله عرضه اولیه استارت آپ‌ها در بازار سرمایه بود. موضوعی که با پیچیدگی‌های خاصی جهت عرضه همراه بود. تپسی اولین نماد استارت آپی بود که درج نماد شد اما تاکنون این نماد به عرضه اولیه نرسیده است. در گفتگو با میثم فدایی مدیرعامل فرابورس به بررسی آخرین خبرها درباره عرضه اولیه استارت آپ ها پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ