فرزاد حسین‌خانی می‌گوید بازیکنانش با تمام وجود برای سربلندی مس تلاش کردند و یک بازی تماشاگرپسند ارائه دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انس الزروری، وینگر جوان برنلی، به دلیل تکل خشن روی پای کایل واکر از زمین بازی اخراج شد.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
«چگونه می‌توان بخش عمده‌ای از اموال مردم را مصادره کرد؟ چگونه می‌توان به خاطر بدحجابی فرزند یک خانواده، کل سرمایه خانواده را سلب کرد؟ بی حجابی بین اقشار جوان جامعه رواج پیدا کرد، بنابراین چرا باید پدر و مادر میانسال خانواده در این شرایط اقتصادی تاوان دهند؟ من معتقدم آسیب این نوع رفتار، بسیار سنگین‌تر از هر جریمه‌ای است.»
اواسط جنگ جهانی اول دولت آلمان تصمیم گرفت به جای استفاده از پول مالیات دهندگان برای تامین مالی جنگ از کشورهای دیگر قرض بگیرد. آلمانی‌ها مطمئن بودند که می‌توانند بدهی خود را با پیروزی در جنگ و تصرف سرزمین‌های غنی و دریافت تاوان از متفقین شکست خورده پرداخت کنند. اما نتیجه برعکس شد. آلمان در جنگ شکست خورد و جنگ با بدهی‌های عظیم به اتمام رسید.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الدحیل برای هشتمین بار در تاریخ خود قهرمان شد و السد را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و تمام کشورهای صاحب نام دنیا هم در این مسیر قرار دارند. استفاده از بازیکن جوان تاوان دارد.
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.
توییتر رسمی سفارت روسیه در تهران روسیه، چین و ایران را به عنوان کشورهای دارنده موشک‌های مافوق صوت معرفی کرد.
ستاره سابق یوونتوس که این روزها راهی لیگ امریکا شده، در گفت و گوی اخیر خود به اتهامات اخیر علیه این باشگاه واکنش نشان داد.
جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می دهد.
جام جهانی 2022 قطر سخت‌ترین تورنمنت ملی علیرضا بیرانوند بود.
بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
گری نویل، ملی‌پوش سابق انگلیس، نسبت به ضعف ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاعی و عواقبش در جام جهانی هشدار داد.
گری نویل، ملی‌پوش سابق انگلیس، نسبت به ضعف ترنت الکساندر آرنولد در خط دفاعی و عواقبش در جام جهانی هشدار داد.
برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد از هر ۱۰ شهروند افغانستان ۹ نفر قادر به تهیه غذای کافی نیستند.
مدافع ۲۳ ساله که در این سال‌ها به یکی از ارکان اصلی دفاعی بارسلونا بدل شده ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید اتهام مصدومیت عمدی به امیرحسین کریمی، رفتاری ناجوانمردانه است.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بعد از شکست تیمش برابر استقلال گفت: فقط یک لحظه تمرکز بازیکنان بهم ریخت و گل را دریافت کردیم.
مدیر پایگاه جهانی منزل باستانی فارس بر استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان در زمینه میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: پژوهش در محوطه‌های باستانی می‌تواند به شرکت‌های دانش بنیان واگذار شود.
سفر پلوسی به تایوان با برنامه ریزی آمریکا برای ملتهب ساختن منطقه و به چالش کشیدن قدرت چین در حیات خلوتش انجام شد.
روزنامه جوان، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی را عکس یک کرده و به نقل از او تیتر زده است: «توان ساخت بمب اتم را داریم وقت ما را تلف نکنید».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ