بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران امروز در یک بازی دوستانه به مصاف پاکستان خواهد رفت.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
اتفاقات رخ داده میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور طی ماه‌های اخیر، این رقابت را از حالتی که در گذشته داشت، به طور کلی خارج کرده است.
لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران برای جام جهانی در حالی منتشر شد که خط خوردن نام یک ملی‌پوش، شائبه‌هایی را به همراه داشت.
پس از تیم ژیمناستیک جوانان ایران، تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.
مدیر رسانه پیکان پس از بازی برابر سپاهان اعتراض رسمی پیکان به قضاوت کاظمی را اعلام کرد.
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان صحنه قابل توجهی را در هنگام رفتن تیم داوری به رختکن رقم زدند.
اگر تصور می کنید موفقیت و صدرنشینی تیم سپاهان در لیگ برتر تنها به خاطر گلزنی شهریار مغانلو است، سخت در اشتباه هستید.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
وینگر تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان پشت پای من را زد و واقعا پنالتی بود. صحنه را دیدم و پنالتی باید تکرار می‌شد.
جیمی کویین در نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» نوشت: به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین حامیان توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران امیدوارند که روزی بتوانند آن را احیا کنند. دو گزارش اخیر حاکی از آن است که ارتباط ایالات متحده با جمهوری اسلامی در پشت صحنه ادامه دارد و طرفداران سیاست خارجی حامی برجام بی سر و صدا در حال ایجاد زمینه‌های سیاسی برای تلاش نهایی برای احیای آن هستند.
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
باشگاه النصر از اولین بازی ابرستاره پرتغالی برای این تیم فیلمی متفاوت منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: این طور نیست که حالا چون یک مدال در جام جهانی گرفتیم همه تیم ها را شکست می‌دهیم.
درحالیکه دیدیه دشان لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای جام جهانی را امشب اعلام خواهد کرد فرانسوی‌ها تمهیدات گسترده‌ای برای جلوگیری از نشت این لیست تدارک دیده‌اند.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.
رضاییان فصل گذشته در پرسپولیس و این فصل در تیم سپاهان نشان داده بازیکن آماده‌ای است و کی‌روش بعد از پی بردن به وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با مورایس، رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
ریکاردو لوکارلی، ستاره والیبال برزیل ابراز امیدواری کرد که این تیم برنده جدال با ایران باشد
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ