سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارنستو والورده معتقد است شکست دادن رئال مادرید با این هافبک های تنومند و با تغییر سیستمی که داده اند، بسیار سخت شده است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، تاکید کرد که مصدومیت ستاره تیمش به دلیل کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه سولجر فیلد نبود.
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
رحمان امیرآبادی گفت: مشخص کردن زمان لازم برای تغییر از دلار به ارزهای دیگر به طور دقیق بسیار سخت است،این تغییرات نیازمند شرایط اقتصادی سیاسی و جهانی خاصی هستند.
رییس اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: وزیر جدید توجه داشته باشد نمی توان بدون در نظر گرفتن نظرات بخش خصوصی برای فعالیت آن ها فرمان صادر کرد.
علی فتح‌الله‌زاده گفت که نمی توان یک تنه مشکلات استقلال را حل کرد و طلب استراماچونی را پرداخت کرد و دولت باید کمک کند.
در نشست نظارتی امروز مجلس وزرای نفت و صمت برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مورد نقش موثر نقص فنی خودرو در تصادفات جاده ای و عدم مدیریت مصرف گاز و تشکیل صف های طویل حضور یافتند و دو نماینده در نهایت به صورت مشروط از پاسخ های اوجی و فاطمی امین قانع شدند
سهیل فداکار را می توان تعویض طلایی ملوان دانست، بازیکنی که گل سه امتیازی تیمش را زد.
جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می دهد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل را نمی توان سنتی اداره کرد و باید به فناوری متصل شویم تا مشکلات برطرف شود.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است که تعیین عامل گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا فراتر از اختیارات آژانس است.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
مهدی دلبری کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بسته ۱۰ بندی حمایت از بازار سرمایه در صورتی می‌تواند کارساز باشد که چالش‌ در متغییرهای مهم و تاثیرگذار در بازار، رفع بشود. گمان می‌کنم سازمان بورس در این برهه زمانی باید تمرکز و توان خود را صرف رایزنی برای برطرف شدن تصمیمات اشتباه بودجه‌ای کند.
نماینده الجزایر در اتحادیه عرب از ایران به عنوان کشوری موثر و ایفاگر نقش های سیاسی اقتصادی در منطقه یاد کرد که نادیده گرفتن آن ممکن نیست.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که کریم بنزما بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به اوج رسیده است.
«الیزابت بورن» با بیان اینکه روسیه همچنان یک ابرقدرت است که نمی توان نادیده اش گرفت، گفت که مذاکره با این کشور ادامه دارد و حمایت از اوکراین بدون تقابل با روسیه ادامه خواهد یافت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: موفقیت‌های اخیر با برنامه‌ریزی درست رخ داده و نمی‌توان آن را به شانس یا اتفاق ربط داد.
یک قانونگذار حزب چپ آلمان یادآور شد: اوکراین توانایی پیروز شدن در نبرد با روسیه را ندارد.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این مسئله است.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این جمله است.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون به خاطر قرارداد مارک ویلموتس ۳۲ میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ