در پی تجاوز اخیر اشغالگران به جنین و تخریب زیرساخت‌هایش، الجزایر به نشانه همبستگی با فلسطینی‌ها مبلغ 30 میلیون دلار برای بازسازی تاسیسات زیربنایی این شهر کمک مالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره گفتار انسجام اجتماعی در شرایط فعلی منفعلانه و لایحه حجاب ارائه داد.
ارتش نیجر با شورشیان گارد ریاست جمهوری در وقوع کودتا در این کشور اعلام همبستگی کرد.
در پی موج همبستگی جهانی با ساکنان جنین در جریان یورش نظامی بی‌سابقه صهیونیست‌ها به جنین، دولت نروژ با محکوم کردن خشونت صهیونیست‌ها با مردم فلسطین ابراز همبستگی و حمایت کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
جنبش حزب الله لبنان با محکوم کردن یورش ددمنشانه نظامیان اشغالگر به نابلس که به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر گردید، بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.
ده ها نفر از شهروندان فلسطینی در همبستگی با اسرای دربند زندان های رژیم صهیونیستی مقابل دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در شهر البیره واقع در کرانه باختری تجمع کردند.
حزب الله لبنان در پی وقوع زلزله شدید در کشورهای سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور اعلام همبستگی و همدردی کرد.
شماری از حامیان ملت فلسطین در شهر بن آلمان به نشانه همبستگی با ملت فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
مشهد ـ آیین گرامیداشت روز همبستگی با کشمیر با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای ایران و پاکستان در محل کنسولگری پاکستان در مشهد برگزار شد.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
ده ها نفر در آرژانتین با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «بوئنوس آیرس»، همبستگی خود را با فلسطین در روز جهانی آن اعلام کردند.
عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، بر لزوم باز پس گرفتن حقوق این ملت مظلوم از طریق راهکارهای عملیاتی تاکید کرد.
هافبک تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با اینکه بازیکنان تیم ملی در روند آماده‌سازی زمان خیلی کوتاهی کنار هم بودند، اکنون با یکدیگر ما هماهنگ هستند.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، ضیافت شامی در یکی از رستوران های بارسلونا برگزار شد و در آن ژاوی و اکثر بازیکنان بارسا حضور داشتند.
کمیته های مقاومت فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه ای با جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه تروریستی شیراز، اعلام همبستگی کرد.
گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.
پنجمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کاشان - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: لازم است تا بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به منظور بهره وری بیشتر و رونق اقتصاد کشور با همدیگر همبستگی داشته باشند.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.
بغداد همبستگی خود با پاکستان در پی سیل در این کشور را اعلام کرد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه برداری، رقابت های کشورهای اسلامی را محک خوبی برای کادر فنی و یک رویداد تدارکاتی بسیار عالی برای حضور قدرتمندانه وزنه‌برداران در رقابتهای جهانی کلمبیا دانست.
در ادامه واکنش ها به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ساکنان امان پایتخت اردن تظاهرات همبستگی با غزه برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ