در پی موج همبستگی جهانی با ساکنان جنین در جریان یورش نظامی بی‌سابقه صهیونیست‌ها به جنین، دولت نروژ با محکوم کردن خشونت صهیونیست‌ها با مردم فلسطین ابراز همبستگی و حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ یک از اعضای کادر فنی پورتو در مصاحبه پس از بازی با اسپورت تی وی شرکت نکردند.
ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، از حضور نیمار در فهرست دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل ابراز ناراحتی کرد.
اقدامات تنش‌برانگیز اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین موجب خشم کشورهای عربی شده است.
منابع آگاه در رژیم صهیونیستی از خشم نخست وزیر این رژیم نسبت به عملکرد سفیر تل آویو در واشنگتن در خصوص عدم دعوت کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو برای سفر به آمریکا، خبر دادند.
همزمان با خشم فلسطینی‌ها از همکاری تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی، تل آویو به دنبال اعطای تسهیلات جدید به این تشکیلات، با هدف ممانعت از فروپاشی آن است.
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به دلیل انتقاد تند دبیرکل سازمان ملل علیه این رژیم در جریان تجاوز وحشیانه نظامی اخیر به جنین به شدت تاخت.
در پی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، جوانان فلسطینی با برگزاری راهپیمایی و آتش زدن لاستیک خودروها در مناطق مختلف، خشم خود را نسبت به این جنایات تل آویو نشان دادند.
روزنامه جروزالم پست امروز در گزارشی به فراخوانده شدن سفیر اوکراین در اراضی اشغالی به دلیل انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال جنگ اوکراین، پرداخته است.
بنیامین نتانیاهو در جریان بازدید از تجهیزات جنگی صنایع نظامی این رژیم با تکرار ادعای بی‌اساس خود ضد تهران به سیاست واشنگتن در توافق احتمالی با تهران تاخت.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
واکنش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به پاسخ «قانع‌کننده» ایران درباره ذرات اورانیوم ادعایی کشف شده در یکی از سایت‌های مورد ادعای آژانس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برآشفت.
رسانه‌های عبری زبان از خشم شدید محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به سخنان یک مقام نظامی این رژیم در خصوص احتمال وقوع جنگ بزرگ در منطقه خبر دادند.
رژیم صهیونیستی به نشست اخیر سران اتحادیه عرب در جده عربستان که برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر با مشارکت بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه برگزار شد، واکنش نشان داد.
ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی خشم مقامات مصری را در پی داشته و در عزم آنان برای میانجیگری میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تردید ایجاد کرده است.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از اخراج نماینده این رژیم از نشست سران اتحادیه آفریقا، در فرافکنی آشکار ایران را متهم کرد.
خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار ربایش رهبران حماس و تبادل نظامیان اسیر صهیونیست با آنها شد.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
شهرک نشینان متعصب یهودی با همراهی پلیس اسرائیل همزمان با جشن‌های یهودیان موسوم به عید العرش به مسجد الاقصی یورش بردند. اداره بنیاد‌های اسلامی بیت المقدس در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ۳۳۱ شهرک نشین از ساعات صبح به صورت گروهی و تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
هماهنگ کننده گروه های مقاومت فلسطین تاکید کرد که شهروندان فلسطینی روز جمعه آینده در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تظاهرات خواهند کرد.
حمله نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومتی «جهاد اسلامی» در نوار غزه عمق خشم و عصبانیت فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم از جهاد را به نمایش گذاشت.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ