کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ارمنستان امروز با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: روابط ایروان با ایران در حال توسعه است.
فیفا حکم نهایی خود در پرونده باشگاه اوساسونا را اعلام کرد و این تیم را از فصل آینده لیگ کنفرانس اخراج کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اعلام کرد: امیدواریم دولت طالبان گام‌هایی را برای تأمین منافع مردم افغانستان و برآورده‌کردن انتظارات جامعه جهانی بردارد.
یوفا اعلام کرد هواداران وستهم به دلیل اتفاقات فینال لیگ کنفرانس اروپا از حضور در یک بازی خارج از خانه محروم شدند.
جنسن هوانگ در کنفرانس کامپیوتکس تایپه اعلام کرد: «موانع برنامه‌نویسی فوق‌العاده کمتر شده است. حالا هرکسی می‌تواند برنامه‌نویس شود. کافی است درخواست خود را به کامپیوتر بگویید.» او باور دارد که سهولت استفاده از نسل جدید هوش مصنوعی باعث شده است که سرعت پیشرفت این فناوری این‌چنین بالا باشد. همین مسئله موجب خواهد شد تا عملاً همه صنایع تحت تأثیر قرار بگیرند.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان ملل، میزبان کنفرانس بین‌المللی مقابله با طوفان‌های گرد و غبار خواهد بود.
سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری خود اعلام کرد تیمش برای کسب عنوان چهارمی خواهد جنگید.
یوفا قیمت بلیت های سه فینال لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را اعلام کرد.
در ویدئو کنفرانس معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و مدیران این اداره کل بامعاونان اداره های کل میراث فرهنگی استانهای کشور؛اولویت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
زمان کنفرانس خبری و جلسه هماهنگی تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد.
زمان کنفرانس خبری و جلسه هماهنگی تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان اعلام شد.
رئیس جمهور روسیه امروز در کنفرانس پارلمانی روسیه و آفریقا اعلام کرد: آماده ارسال غلات رایگان به آفریقا هستیم.
سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا امروز در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: قدردان تلاش‌های چین در برقراری روابط میان عربستان و ایران هستیم.
کاخ ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که در صورتی که زمان برگزاری مذاکره میان روسیه و اوکراین فرا برسد، پاریس اقدام خواهد کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سوگواری بر درگذشت جان‌لوکا ویالی امروز عصر در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و کمک او کریستین استلینی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور دیدار با اصحاب رسانه در چارچوب کنفرانس خبری سالانه خود را به سال آینده میلادی موکول کرده است.
الهام علی‌اف روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: جمهوری آذربایجان بر اساس منافع ملی خود تصمیم به افتتاح یک سفارت در «اسرائیل» و یک دفتر نمایندگی در «فلسطین» گرفت.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با ولز با اعلام اینکه بیراوند در این دیدار حضور نخواهد داشت، گفت که تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم.
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
رئیس پارلمان اروپا امروز در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس جمهور مولداوی اعلام کرد: پارلمان اروپا خواستار تأسیس اتحادیه دفاعی در تکمیل «ناتو» است.
کریستا میکونن، وزیر کشور فنلاند، در جریان یک کنفرانس زنده تلویزیونی درباره حادثه نورد استریم ۲ غش کرد. او هنگام سقوط در انتهای ردیفی از سکو‌ها دور از دید دوربین‌ها ایستاده بود، اما دوربین ناگهان چرخید و لحظه‌ای را که دو نفر از همکارانش به او کمک کردند تا روی پاهایش بایستد را ثبت کردند. هنوز هیچ خبری در مورد علت غش خانم میکونن منتشر نشده است. او بعداً در توییتر اعلام کرد: به دلیل غش کردن مجبور شدم جلسه شورای دولتی را ترک کنم. من در حال حاضر خوبم.
نوید محمدزاده در ابتدای این کنفرانس رسانه ای در مورد حواشی پیش آمده پس از فیلم «برادران لیلا» و ممنوع الفعالیت شدنش گفت ترجیح می دهد به احترام عوامل فیلم «شب، داخلی، دیوار» فقط به این یک سوالِ خارج از موضوع فیلم جواب دهد. هیچ چیز رسمی در این باره اعلام نشده است و من در حال حاضر در حال بازی در سریال «آکتور» نیما جاویدی هستم.
لاوروف امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود در مسکو با اعلام دیدار آتی خود با وزیر خارجه ایران، گفت که کشورش با نسخه جدید پیشنهادی در مذاکرات رفع تحریم ها علیه تهران موافق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ