مشهد ـ آیین گرامیداشت روز همبستگی با کشمیر با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای ایران و پاکستان در محل کنسولگری پاکستان در مشهد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.
آیین بدرقه کاروان بهداشت،درمان و امداد و نجات اربعین حسینی(ع)
آیین بدرقه کاروان بهداشت،درمان و امداد نجات اربعین حسینی(ع)
دبیرخانه بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی مراسم بزرگداشت شهدای عرصه‌های مختلفی که در مسیر افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش به شهادت رسیده‌اند را برگزار می‌کند.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
مراسم «روایت ناخوانده چهل سال جهاد و مقاومت در صنعت» با هدف گرامیداشت شخصیت کم‌نظیر و ارزشمند آقای مهندس محمد هادی اردبیلی نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.
حواشی آئین گرامیداشت هفته ازدواج با حضور رئیس‌جمهور و دانش‌جویان متاهل را در این فیلم مشاهده می‌‍کنید.
رئیس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) در آئین گرامیداشت هفته ازدواج گفت: صیانت از روح، روان، اخلاق و شخصیت انسان در گرو ازدواج است.
رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم آیین گرامیداشت معلم گفت: حقوق منِ استاد تمام از برادرم که شغل آزاد دارد و سوادش زیردیپلم است کمتر است. آموزش و پرورش از درون باید تقویت شود. منبع: دانشجو
بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران، از نسخه نفیس قرآن کریم به خط کوفی هم‌زمان با آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت علی علیه‌السلام رونمایی کرد.
آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حسن باقری و شهدای اطلاعات عملیات سپاه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ع برگزار شد.
رئیس‌جمهور در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی را از یاد نبرده و نمیبریم. دشمنان علی رغم ادعا هنوز ملت ایران را نشناخته است.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
آیین «همسفر تا بهشت»، گرامیداشت ۵۰۰ زوج دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
تربت حیدریه ـ آئین گرامیداشت ثبت ملی «حلوا جوزی» بایگ تربت‌حیدریه با حضور دو معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان بایگ برگزار شد.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
آیین پایانی پنجمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت ابوریحان بیرونی همزمان با روز جهانی علم درخدمت صلح و توسعه در روز جمعه ۲۰ آبان در تهران برگزار می‌شود.
شهردار منطقه ‌۶ از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.
آیین گرامیداشت سردار شهید نورعلی شوشتری و شهدای اخیر زاهدان با عنوان «شهید وحدت» فردا در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
مراسم رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح صبح امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ آیین رژه ۳۱شهریور نیروهای مسلح، به‌مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ