بغداد همبستگی خود با پاکستان در پی سیل در این کشور را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
رابطه بین ژوائو فلیکس و اتلتیکو مادرید پس از ابراز تمایل او برای حضور در بارسلونا تیره و تار شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر خارجه برزیل از تمایل این کشور برای استفاده از ارزهای ملی برای تبادلات متقابل با شرکای تجاری اصلی خود خبر داد.
سرویس مطبوعاتی دفتر رییس جمهور اوکراین امروز درباره عرضه غلات از طریق گذرگاه دریای سیاه بدون روسیه ابراز امیدواری کرد.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با اشاره به اینکه روابط بین پکن و سئول با منافع هیچکدام از طرفین همخوانی ندارد، از آمادگی چین برای احیای اعتماد متقابل خبر داد.
جانلوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، با اظهارات جالب توجه در مصاحبه‌اش اشاره کرده که علاقه زیادی به همکاری با ژوزه مورینیو دارد.
در پی موج همبستگی جهانی با ساکنان جنین در جریان یورش نظامی بی‌سابقه صهیونیست‌ها به جنین، دولت نروژ با محکوم کردن خشونت صهیونیست‌ها با مردم فلسطین ابراز همبستگی و حمایت کرد.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور ابراز همبستگی و همدردی با دولت و ملت ترکیه به مناسبت حادثه زلزله اخیر و گفتگو با وزیر امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه‌شنبه) عازم آنکارا شد.
پاریس در این بیانیه اعلام کرد: «فرانسه به شدیدترین لحن اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی را محکوم می‌کند». وزارت خارجه فرانسه سپس با مقام‌های انگلیسی که از اعدام جاسوسشان ابراز ناراحتی کرده‌اند، اعلام «همبستگی کامل» کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا با ابراز همبستگی با شورشیانی که پس از یورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره این کشور بازداشت و محکوم شده‌اند، متعهد شد تا حقیقت را درباره این ماجرا برملا کند!
این یک حرکت نمادین است، به یاد ژینا (مهسا) امینی و همه کسانی که مظلومانه از دنیا رفتند و نیز برای ابراز همبستگی و همدردی با همه مردم ایران.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، حق تیم ایران را رسیدن به فینال این بازی‌ها عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ