ارتش نیجر با شورشیان گارد ریاست جمهوری در وقوع کودتا در این کشور اعلام همبستگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از عقب‌نشینی خفت‌بار اشغالگران از جنین، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که مقاومت فلسطین در غزه بامداد چهارشنبه، اراضی اشغالی را آماج حمله راکتی قرار داده است.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ ای با زلزله‌ زدگان سوریه اعلام همبستگی کرد.
نخست وزیر لهستان با هدف اعلام همبستگی این کشور با اوکراین، در سال‌روز آغاز درگیری نظامی کی‌یف و مسکو وارد اوکراین شد.
صعده و شمار دیگری از شهرهای یمن شاهد برگزاری راهپیمایی برای اعلام وفاداری به «صالح الصماد» رئیس سابق و شهید شورای عالی سیاسی یمن و همبستگی با ملت فلسطین بود.
حزب الله لبنان در پی وقوع زلزله شدید در کشورهای سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور اعلام همبستگی و همدردی کرد.
وزیر آموزش کشور نیکاراگوئه گفت: علاقه داریم تبادل فرهنگی بین ایران و نیکاراگوئه صورت بگیرد و همبستگی بین ملت ها با تبادلات فرهنگی مستحکم شود.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رزیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه اسرا، آزادی فوری آنها را خواسار شد.
کنفرانس اعلام همبستگی با ایران و بزرگداشت شهدا توسط مرکز اسلامی اهل بیت(ع) آفریقای جنوبی تحت عنوان «ایران تنها نیست» برگزار شد.
ده ها نفر در آرژانتین با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در «بوئنوس آیرس»، همبستگی خود را با فلسطین در روز جهانی آن اعلام کردند.
بیش از 600 نفر از خانواده‌های معظم شهدا با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی، صدور هرگونه اطلاعیه به اسم خانواده‌های شهدا را شدیداً محکوم کردند.
پرایس در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا این جمله بایدن که «مردم ایران خودشان به زودی خودشان را آزاد می‌کنند»، اشاره‌ای به موضوع تغییر حکومت دارد، گفت: به مردم ایران بستگی دارد که جریان و مسیر این جنبش را تعیین کنند.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
کمیته های مقاومت فلسطین امروز شنبه با صدور بیانیه ای با جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه تروریستی شیراز، اعلام همبستگی کرد.
دولت ونزوئلا ضمن اعلام همبستگی و همدردی با مردم و دولت ایران، حمله تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ را محکوم کرد.
گروه های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که ساکنان این منطقه در همبستگی با اهالی نابلس که توسط نظامیان صهیونیست محاصره شده است، راهپیمایی می کنند.
وزیر امور خارجه با اشاره به سند ٢٠٣٠ گفت: قرار بود این سند در حوزه آموزش باعث همبستگی جهانی باشد اما با نادیده گرفتن هویت و واقعیت های فرهنگی کشورها آنها را در این حوزه دچار مشکل کرده است و از این رو جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین داخلی و فرهنگی خود به این سند نگاه می کند.
وزارت امور خارجه یونان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقامات ترکیه با اظهارات خود یکپارچگی و همبستگی پیمان ناتو را از بین می برند.
بغداد همبستگی خود با پاکستان در پی سیل در این کشور را اعلام کرد.
اسامی 10 فرنگی کار اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه اعلام شد.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه زنان با حضور هفت تیم از 17 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در گروه مردان با حضور هشت تیم از سه‌شنبه 18 مردادماه در قونیه ترکیه آغاز می‌شود.
تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان ایران عازم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شدند.
با افزایش تنش‌ها بین واشنگتن و پکن بر سر سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، مقامات دولت روسیه اعلام کردند که مسکو در کنار پکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ