معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از سرپرست مرکز حقوقی شهرداری خواست تا علیه ناشران خبر کذب «پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی» طرح دعوی قضایی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا، از تصمیم روبرتو مانچینی برای استعفای ناگهانی خود از سرمربیگری آتزوری انتقاد کرد.
مس رفسنجان که از امید زیادی برای دستیابی به برد خانگی مقابل نساجی برخوردار بود، در نهایت به تساوی برابر این تیم رضایت داد.
مدیران و بازیکنان بایرن مونیخ از درخواست توماس توخل برای جذب هافبک جدید ناراحت هستند.
جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، مدعی شده که منچسترسیتی ضعیف‌تر از فصل گذشته شده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: تداوم چنین سیاه‌نمایی علیه دیگر ملت‌ها و ادیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در سراسر کره خاکی است.
احمد توکلی نوشت: پیشنهادهای عجولانه و خلاف قاعده یا به هرج و مرج می‌رسد یا به هیچ. روش خیالبافانه مولدبازی هیچ اطمینانی به دستاوردش نیست اما یقینی به ویرانی و رواج بی‌قانونی و فساد در کشور هست. بزرگترین مشکل کشور فسادی است که به شکل سازمان‌یافته، شبکه‌ای، عمیق و متأسفانه بعضاً قانونی همه چیز را به سمت نابودی سوق می‌دهد.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
گوگل تصمیم دارد اخبار کانادایی را در پلتفرمش در این کشور مسدود کند.این درحالی است که کمپینی علیه قانون جدید این کشور برای الزام پرداخت حق الزحمه به ناشران اخبار محلی شدت گرفته است.
کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.
غالب ناظران و تحلیل‌گران مسائل بین‌االملل و سیاست خارجی، بر این باور هستند که نتیجه حتمی تداوم روند فعلی تخاصمات باکو علیه ایران، «جنگ» خواهد بود. این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
قابل توجه‌ترین بُعد رزمایش، عبور نیروی انسانی و تجهیزات نظامی دو کشور، از رودخانه مرزی ارس است، که بسیاری از ناظران سیاسی، آن را پاسخ روشن به رزمایش اخیر ایران ارزیابی کرده‎‌اند. خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان نیز انجام این رزمایش را پیامی روشن برای تهران و پاسخی به لفاظی‌های تهدیدآمیز علیه باکو معرفی کرده است
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.
در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر، سپاهان در نقش جهان میزبان گل گهر است.
واریز سود سهام عدالت سرانجام از روز گذشته مورخه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده است و قرار است این سود به حساب بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالت واریز شود. در گفتگو با همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که اثر پرداخت سود سهام عدالت بر بورس چیست؟
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند
نادران با نامه سرگشاده تندی وارد عرصه رقابت برای ریاست مجلس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ