جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، مدعی شده که منچسترسیتی ضعیف‌تر از فصل گذشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: بخشی از دلیل هجوم مدعیان اصلاحات در پیش‌ثبت‌نام انتخابات به این موضوع برمی‌گردد که آن‌ها قصد دارند از سبد ردصلاحیت شورای نگهبان، ماهی بیشتری برای اعتراض و هجمه علیه این نهاد صید کنند. تاکتیکی که در انتخابات‌های پیشین نیز آن را اجرا نموده‌اند.
هجمه به نظارت استصوابی موضوع جدیدی نیست و شبهه‌افکنان هرازچندگاهی این اصل قانونی را زیر سوال می‌برند تا خودی نشان دهند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به مینی کمپ، هجمه علیه سرمربی تیم ملی و پرداخت پاداش های سکه و خودرو 206 در زمان جام جهانی فوتبال به صحبت پرداخت.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
کرمانشاه- فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به هجمه همیشگی و ادامه دار دشمنان علیه ملت ایران، گفت: بقا و جاودانگی ۴۴ ساله ملت ایران در گرو مجاهدت مستمر علیه دشمن بوده است.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
دستگاه قضا صرفا زمانی خواهد توانست که ادعاهای مطروحه علیه کارکنان خود را به‌نحو مطلوب ارزیابی و صحت‌سنجی کند که در هر شعبه قضایی یک ید نظارتی قوی مانند دوربین‌های مداربسته داشته باشد.
دستگاه قضا صرفا زمانی خواهد توانست که ادعاهای مطروحه علیه کارکنان خود را به‌نحو مطلوب ارزیابی و صحت‌سنجی کند که در هر شعبه قضایی یک ید نظارتی قوی مانند دوربین‌های مداربسته داشته باشد.
حمید مطهری سرمربی نساجی گفت ما در بازار نقل و انتقالات، توان رقابت با تیم های متمول و بزرگ را نداریم.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این پرسشی درباره حقوق زنان در ایران و ضرورت اصلاحات در این حوزه گفت: در جمهوری اسلامی ایران زنان از حقوق بالایی برخوردار هستند، مرگ طبیعی مهسا امینی باعث تاسف است، اما واقعیت آن است که فضای مجازی و رسانه‌ای غرب یک هجمه برنامه ریزی شده با اهداف سیاسی و امنیتی خاص علیه ایران ترتیب داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها بابت بدرفتاری و هجمه علیه داوران هشدار داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
دبیر شورای ائتلاف در روزهای گذشته شاهد بی نظیرترین هجمه و عملیات رسانه‌ای و تخریب علیه کشور از سوی دشمنان بودیم.
جیمی کاراگر و گری نویل از این که گرت ساوت‌گیت در بازی برابر آمریکا از فیل فودن استفاده نکرده بسیار ناراحت هستند.
رسانه های رژیم صهیونیستی هجمه شدیدی را علیه ایران در زمینه حمله به نفتکش میلیاردر صهیونیست به راه انداخته اند.
وزیر خارجه قطر در جدیدترین موضع گیری خود درباره جام جهانی به هجمه برخی علیه دوحه واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رسانه آمریکایی در نسخه اولیه خبر مدعی شد که علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد پولادی و بهشاد یاورزاده زیر این نامه را امضا کردند که خودش نیز مجبور شد در ادامه متن خبر را عوض کند و در زیر آن بنویسد که اشتباه کرده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
نمایش ضعیف یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری A انتقادهای بسیاری را از این تیم و مکس آلگری، سرمربی آنها، به‌همراه داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ