احمد توکلی نوشت: پیشنهادهای عجولانه و خلاف قاعده یا به هرج و مرج می‌رسد یا به هیچ. روش خیالبافانه مولدبازی هیچ اطمینانی به دستاوردش نیست اما یقینی به ویرانی و رواج بی‌قانونی و فساد در کشور هست. بزرگترین مشکل کشور فسادی است که به شکل سازمان‌یافته، شبکه‌ای، عمیق و متأسفانه بعضاً قانونی همه چیز را به سمت نابودی سوق می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی امشب باید به کادیز گل بزند تا مانع ثبت یک رکورد منفی علیه خودش شود.
آریگو ساکی، سرمربی سابق ایتالیا، از تصمیم روبرتو مانچینی برای استعفای ناگهانی خود از سرمربیگری آتزوری انتقاد کرد.
مس رفسنجان که از امید زیادی برای دستیابی به برد خانگی مقابل نساجی برخوردار بود، در نهایت به تساوی برابر این تیم رضایت داد.
مدیران و بازیکنان بایرن مونیخ از درخواست توماس توخل برای جذب هافبک جدید ناراحت هستند.
جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، مدعی شده که منچسترسیتی ضعیف‌تر از فصل گذشته شده است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی گفت: تداوم چنین سیاه‌نمایی علیه دیگر ملت‌ها و ادیان، تهدیدی جدی برای صلح و امنیت در سراسر کره خاکی است.
با مرور بخشی از صحبت‌های رضا زارعی حالا دوباره نگرانی‌ها درباره شرایط الناز رکابی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر شده، به‌ویژه اینکه او می‌گوید ممکن است کمیته ملی المپیک که پیش‌تر تضمین داده مشکلی برای این ورزشکار به وجود نمی‌آید، او را از فهرست تیم ملی خط بزند
در بازی دوستانه تراکتور با نماینده مولداوی، علی شجاعی در پست دفاع چپ به میدان رفته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از سرپرست مرکز حقوقی شهرداری خواست تا علیه ناشران خبر کذب «پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی» طرح دعوی قضایی کند.
بنا به اعلام کمیته تحقیقات روسیه، این کشور به تهدید رئیس‌جمهورخود از سوی دولت مولداوی پاسخ جدی می‌دهد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
اعظم (عالیه) روحانی گفت: مطهری نظیر نداشت، او یک بشر عادی نبود، برای مادرش بهترین پسر، برای من بهترین همسر و برای بچه هایش بهترین پدر بود. در زندگی مشترک با وجود حقوق طلبگی سعی می کرد، تا حد توان زندگی خوبی برای ما فراهم کند، او اصلاً اهل مریدبازی و ریاکاری نزد مردم نبود و تنها رضای خدا را مدنظر داشت.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
رافا بنیتس، شایعات اختلاف با کریستیانو رونالدو در دوران حضورش در رئال را رد کرد و گفت که هرگز به او نگفته بود باید چطور ضربه کاشته بزند.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
در موضوع خصوصی‌سازی نیز، از دولت سازندگی (مرحوم هاشمی) گرفته تا دولت‌های خاتمی و روحانی، طیف مذکور، عملکرد بسیار فاجعه‌باری داشته‌اند. اما شرم‌آور این است که آن‌ها عملکرد سیاه خود را دستاویزی برای جنجال علیه تصمیم سه قوه (طرح مولدسازی) قرار داده‌اند و براساس تجربه بد و منفی خود در گذشته، علیه ما، آینده دولت و دو قوه دیگر، بدگویی می‌کنند.
از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین به دنبال بمباران یک پل حیاتی در کریمه و حملات تلافی جویانه روسیه علیه شهر‌های سراسر اوکراین تشدیدشده، ممکن است درگیری به همسایگان‌شان کشیده شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.
در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر، سپاهان در نقش جهان میزبان گل گهر است.
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ