یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
ایوانکا ترامپ رگفت: من از همه صدا‌ها در صحنه سیاسی که حمایت و نگرانی خود را اعلام کرده اند تشکر می‌کنم.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که اتحاد سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا بر علیه پکن توالی از حوادث پیچیده امنیتی را به دنبال خواهد داشت.
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: ما از ۲۵ کشور عضوی که به اشکال مختلف از این قطعنامه حمایت نکردند و به آن رای مثبت ندادند، تشکر می‌کنیم و بی تردید اقدام آمریکا از نگاه ملت بزرگ ایران و در محکمه قضاوت وجدان‌های بیدار و دولت‌های مستقل جهان محکوم و غیرقابل قبول است.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای لحظاتی به دنبال تذکر نماینده خمینی‌شهر متشنج شد.
تذکر، احضاریه، بازداشت، ضبط پاسپورت و حالا پایین‌کشیدن بیلبورد‌های تبلیغاتی؛ راهکار‌ها علیه چهره‌های مطرحی که این اواخر از اعتراضات حمایت کرده‌اند، مشخصا تغییراتی کرده است، ولی آنچه هنوز تغییر نداشته، جا‌انداختن فرهنگ گفتگو و دشمن‌نپنداشتن همه معترضان است.
رئیس جمهور آمریکا ضمن تشکر از نخست وزیر مستعفی انگلیس به علت مواضع ضد جنگ روسیه علیه اوکراین، گفت: آمریکا و انگلیس دو متحد قوی و دوستانی همیشگی هستند.
مطهری گفت: برخی جریان‌ها اساسا از شنیدن صدای مخالف و منتقد هراس دارند. متأسفانه یک تفکر خطرناک که در کشور ساری و جاری است، این است که هیچ‌گونه نقد یا اعتراضی به جمهوری اسلامی ایران وارد نیست؛ چرا‌که این نظام یک نظام مبتنی بر تفکرات اسلامی است و با این تصور هرگونه گفتگو، نقد یا اعتراضی مردود قلمداد می‌شود.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
روزنامه اعتماد به دلیل گزارشی که از علی کریمی منتشر کرد بود از هیات نظارت بر مطبوعات تذکر کتبی دریافت کرد.
طبیعی است که بخشی از توانمندی که البته بلوف هم نیست و دشمن همیشه در مواجه با آن غافلگیر شده است را در معرض نمایش قرار دهیم و بخشی‌های دیگر توانمندی ما را دشمن باید در عرصه‌های رویارویی و در صحنه‌های احتمالی آینده مواجه شود که درحال حاضر نه ما آن را رسانه‌ای و اعلام می‌کنیم و نه دشمن به این راحتی توانایی کشف قابلیت‌های ما را در این حوزه‌ها دارد.
علی قلی‌زاده در بیست دقیقه مصاف با اروگوئه نمایش خوبی داشت که ممکن است باعث تغییراتی در تفکر کی‌روش شده باشد.
علی قلی‌زاده در بیست دقیقه مصاف با اروگوئه نمایش خوبی داشت که ممکن است باعث تغییراتی در تفکر کی‌روش شده باشد.
شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی از خلق حماسه حضور و وحدت ملت غیور ایران اسلامی در اجتماع بزرگ امت رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» تقدیر و تشکر کرد.
تجاوز روسیه بسیاری از مفروضات را که بر تفکر درباره روابط بین‌‌الملل در دوران پسا جنگ سرد تاثیر گذاشته بود، برهم زد. این امر تعطیلات تاریخی را که بر اساس آن جنگ بین کشورها نادر بود، به پایان رساند. رویکرد روسیه در حمله به اوکراین «هنجار» علیه تصاحب سرزمینی و قلمرو کشورها با زور را از بین برده است. این حمله نشان داده است که وابستگی متقابل اقتصادی سدی در برابر تهدیدات علیه نظم جهانی نیست.
رفتار‌های تبعیضی محصول این تفکر است که ما خوب هستیم و دیگران بد. برخلاف جمله مشهور امام علی (ع) که فرد را با حق می‌شناسند و نه حق را با فرد؛ این تفکر حق را با فرد که خودشان باشد می‌سنجد. اصولا در این نگرش حق یعنی خودشان. هیچ اصل ثابتی ندارند.
عملکرد ابراهیم رئیسی در یک سال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ بخواهد رقیب را از میان به در کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ