یک منبع آگاه گفت: دیشب و در ماجرای زندان اوین هیچ زندانی روی مین نرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند مقام آگاه اعلام کردند که دولت «جو بایدن» قرار است «جک لو» را نامزد سکان‌داری سفارت واشنگتن در سرزمین‌های اشغالی معرفی کند.
یک مقام آگاه گفت: «منیره ترز بصیر، یکی از عناصر اصلی، با سابقه و دوتابعیتی شبکه تحدید نسل ایران که رابط اصلی شبکه معاند بین‌المللی با شبکه نفوذ داخلی بود و سال‌ها در قالب صندوق جمعیت سازمان ملل (UNFPA) پروژه‌های ضد جمعیتی را در کشور پیش می‌برد، در آبان ماه سال گذشته و همزمان با اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» توسط سازمان اطلاعات سپاه، جلب و به زندان اوین منتقل شد.
یک مقام صهیونیست در دهن‌کجی آشکار به جامعه بین‌الملل و فلسطینیان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی حتی برای یک ثانیه هم شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف نخواهد کرد.
یک مقام سابق وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اوکراین نمی‌تواند در نبرد با روسیه به موفقیتی دست یابد.
معاون رئیس اطلاعات ارتش اوکراین امروز باز هم درخواست دریافت تسلیحات بیشتر از سوی کشورش را مطرح کرد.
چند مقام آگاه اعلام کردند که احتمال تمدید دبیرکلی «استولتنبرگ» در ناتو برای یک سال دیگر وجود دارد.
چگونگی دفن جسد در باغچه حکایت از وقوع یک جنایت هولناک داشت به همین دلیل گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده) در محل حضور یافتند و با دستورات ویژه مقام قضایی به تحقیق از متهمان پرداختند.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مقام ارشد این سازمان خبر داد.
ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می‌نگریستند، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند. طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد.
متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از هماهنگی با مقام قضایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام قضایی، حضانت قانونی این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند و در بازرسی داخل خانه، جسد خانم ۴۰ ساله را در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
یک منبع آگاه از سفر قریب الوقوع معاون وزیر خارجه آمریکا به لبنان خبر داد.
یک وبگاه خبری به نقل از منابع آگاه به افشای محورهای رایزنی وزیر دفاع ترکیه با مقام نظامی انگلیس در سفر اخیرش به لندن پرداخت.
منابع آگاه از بازداشت یک مقام سابق اطلاعاتی و نظامی ارمنستان به اتهام سهل‌انگاری خبر می دهند.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
ایرنا رسانه دولت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت.
خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: یک مقام آگاه گفت: در جریان آشوب و اغتشاش یکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه)، سه نفر از اغتشاشگران کشته شدند.
یک مقام آگاه گفت: «این غائله در حدود نیم ساعت به طول کشید و با حضور پلیس پایان یافت.»
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
یک مقام آگاه در سازمان هواپیمایی: باید توجه داشته باشیم که علت ترکیدگی لاستیک هواپیما‌ها در فرودگاه مشهد تنها یک عامل باند فرودگاه نبود و سازمان مجموعه‌ای از عوامل و رویداد‌ها را مورد بررسی قرار داده است و اتفاقات زنجیره‌ای از عوامل است و نمی‌تواند یک عامل داشته باشد. وزن سنگین هواپیما در تیک‌آف‌ها، گرمای هوا از دیگر عوامل موثر بوده و ترکیبی از عوامل باعث ترکیدگی لاستیک‌ها شده‌است. باید این سوال مطرح شود که چرا در زمستان شاهد وقوع این اتفاقات نبودیم.
از روز گذشته، نامی بر زبان‌ها جاری شده که تاکنون هیچ حرف و نشانی از آن نه شنیده و نه گفته شده بود و به همه اهالی این مرز و بوم یادآور شد که اعتبار و استواری این دیار به برکت وجود «صیاد خدایی»‌های گمنامی بوده که فقط به هنگام پر کشیدن آنان از روی زمین و آسمانی شدن شان، همگان بر حضور چنین دردانه‌هایی آگاه می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ