منبع آگاه: ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و به‌خصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تأکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در دولت وحدت ملی لیبی از دستیابی به توافقی مبنی بر انتقال فرمانده تیپ ۴۴۴ لیبی و نگهداری از وی در یکی از مقرهای «یگان پیشگیری» این کشور خبر داد.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
یک منبع آگاه خبر داد: پس از انتقال قطعی منابع مسدود شده ایران به حسابی در قطر، زندانی‌های آمریکایی خارج می‌شوند.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه گفت: سفارت پادشاهی سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در کشورمان را آغاز کرده است.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
یک منبع آگاه نظامی به اسپوتنیک گفته که تجهیزات نظامی که غرب برای اوکراین ارسال کرده است، پر از نقص و ایراد هستند.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، منابع مطلع اعلام کردند اسناد اطلاعاتی که در دفتر خصوصی جو بایدن پیدا شده مربوط به ایران، اوکراین و بریتانیا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، ۱۰ سند محرمانه ازجمله یادداشت‌های اطلاعاتی امریکا و همچنین مطالبی در ارتباط با اوکراین، ایران و بریتانیا ازجمله مواردی هستند که مربوط به دوره معاونت ریاست‌جمهوری بایدن هستند. به گفته این منبع آشنا، تاریخ این اسناد محرمانه مربوط به بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ است.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
یک منبع آگاه امنیتی از شناسایی یک کانال دانشجویی وابسته به شبکه معاندین در استان یزد شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.
در پی انتشار جزواتی با عنوان «بولتن تهیه شده توسط یک رسانه برای فرمانده کل سپاه در فضای مجازی»، یک منبع مطلع در سپاه به این خبرگزاری گفت: این ادعا که فرمانده کل سپاه برخی اخبار را از طریق بولتن تهیه شده توسط یکی از مسئولان یک رسانه دریافت می‌کند غیرواقعی و کذب است.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
به گفته ۴ منبع آگاه تنسنت شرکت چینی فناوری، مرحله جدید اخراج کارمندان در بخش های پخش ویدئو، بازی رایانه ای و رایانش ابری را آغاز کرده است.
ارومیه - یک منبع آگاه از شهادت یک نیروی مدافع امنیت به ضرب گلوله توسط اغتشاشگران در بوکان خبر داد.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
در همین رابطه یک منبع آگاه امنیتی گفت که عامل حادثه تروریستی شیراز، عنصر وهابی- تکفیری بوده است.
یک منبع آگاه در فراجا گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مربوط به برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم از سوی مبادی ذی ربط پلیس دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی این موضوع صادر شده است.
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.
یک منبع آگاه گفت: دیشب و در ماجرای زندان اوین هیچ زندانی روی مین نرفته است.
یک منبع آگاه گفت: نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده پر از ارجاعات اشتباه و اشارات غیرواقعی است و به سبب زمان‌پریشی آشکار متن، زمان و مکان رویداد‌ها همخوانی ندارد که نشان از تقلای ترحم‌برانگیز نویسندگان دروغ‌پرداز آن دارد.
یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.
یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ