منبع آگاه دنیای موبایل با نام Ice Universe در اواسط ماه مارس مدعی شد که آیفون ۱۵ پرو مکس تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه در اطراف نمایشگر خواهد داشت. او حالا تصویری را منتشر کرده است که ظاهراً ادعایش را تأیید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ راهپیمایی جشن غدیر در تهران برگزار شد. تصاویری از این برنامه را مشاهده میکنید.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
شاهرود- وحوشی مانند کل و بز در حاشیه خیابان‌های شاهرود به چرا مشغول هستند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه ( ۴ تیر ۱۴۰۲ ) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
دستخط ابراهیم رییسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا بهانه‌ای است برای یادآوری دستخط ۷ رییس جمهوری قبل از او که البته سه تن از آنان از دنیا رفته‌اند همراه با یکی دو حاشیه...
تصاویری از دیدار علیرضا احمدی‌روشن فرزند شهید مصطفی احمدی‌روشن با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
مراسم ختم مرحومه مریم قلعه نویی، خواهر امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ظهر امروز در مسجد حجت ابن الحسن(ع) تهران برگزار شد.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
«میدل ایست نیوز»، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد. در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، «شاناز ابراهیم» همسر وی با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
سایت میدل ایست نیوز با انتشار تصاویری نوشت: در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، شاناز ابراهیم همسر وی با جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله‌یوز‌ها (آذر و توران) در پشت‌بام ساختمان، اظهار کرد: وضعیت این توله‌ها بسیار عالی است.
مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار با تیم فوتبال نساجی در درگیری با احمد موسوی از زمین اخراج شد.
تصاویری از حضور پرشمار هواداران تیم ملی فوتبال مراکش در حاشیه بازی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پیکر «رستم قاسمی» وزیر سابق راه و شهرسازی صبح یکشنبه (۲۰ آذر ۱۴۰۱) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهید محلاتی تهران به سمت مقبره‌الشهدای این شهرک تشییع شد.
روز گذشته نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد. تصاویری از حاشیه این نشست خبرساز شده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
رؤسای جمهور ایران و بلاروس، صبح امروز جمعه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، دیدار و گفتگو کردند.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۱۹ مرداد، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ