آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که نشانه‌ای از مواد منفجره‌ای در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس بین المللی انرژی اتمی طرح ژاپن برای رهاسازی آب رادیواکتیو از نیروگاه هسته ای فوکوشیما دایچی به اقیانوس را تایید کرده است، اما برخی از محققان این رویکرد را زیر سوال می برند.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز در سخنانی در کنفرانس خبری خود در توکیو اعلام کرد: همکاری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ایران ادامه دارد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با رد ادعای واهی اوکراین تصریح کرد: خبری از مین یا مواد منفجره در نیروگاه زاپروژیا نیست.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال‌سازی و نصب مجدد ۱۰ دوربین در «تاسیسات اصفهان» خبر داد.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین گزارش خود از حل‌وفصل دو مساله پادمانی ادعایی خبر داد.
بلومبرگ به نقل از گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که نظارت‌های این نهاد در ایران در سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.
نخست، خبر وال‌‌‌استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس مبنی بر ارسال صدها توپ و یک میلیون گلوله جنگی و همچنین پهپادهای جدید از ایران به روسیه بود. وال‌استریت ژورنال گزارش کرده که طی۶ ماه گذشته، کشتی‌‌‌های باری بیش از ۳۰۰ هزار گلوله‌‌‌ توپخانه‌‌‌ای و یک میلیون گلوله از ایران به روسیه حمل کرده‌‌‌اند.
در حالی که طی روز‌های گذشته همه توجهات به توافق ایران با عربستان و سفر‌های گشایشگر به امارات و عراق معطوف بود، به صورت همزمان توافقات قابل توجهی نیز طی گفتگو‌های فشرده میان ایران و آژانس در تهران حاصل شدکه در زمان مناسب اطلاع‌رسانی میشود.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به تازگی از تهران به وین بازگشته در کنفرانس خبری درباره توافقات به دست آمده در سفر اخیرش به ایران ابراز خرسندی کرد.
مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در نشست خبری امروز خود در وین پس از بازگشت از تهران گفت: اطلاعاتی نداریم که بگوییم ایران دنبال ساخت بمب اتمی است.
آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی با انتشار پیامی از نشست خبری «گروسی» درباره ایران در شهر وین تا ساعاتی دیگر خبر داد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد: ایران در حال غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در تاسیسات فردو است که با آنچه تهران به آژانس اعلام کرده بود در تناقض است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
برخی رسانه های از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می دهند.
برخی رسانه های از سفر امروز کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز به تهران خبر می دهند.
آژانس خبری مرکزی کره شمالی اعلام کرده، یک موسسۀ تحت نظارت آکادمی علوم دفاعی کره شمالی امروز (جمعه ۲۵ آذر) یک موتور سوخت جامد با رانش بالا را آزمایش کرده است. این اقدام به منظور دستیابی به سلاح جدید استراتژیک توسط کره شمالی با موفقیت انجام شده است. کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی شخصا در محل آزمایش این موتور حضور داشته است. این آزمایش برای نخستین بار در کره شمالی و در مرکز ازمایش‌های ماهواره‌ای سو‌های انجام شده است.
رییس سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس به تهران طی روزهای آینده خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای عمانی در تهران گفت: در مقابل قطعنامه آژانس، اقدام متقابل و موثری انجام می‌دهیم.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از پایان ماه نوامبر جاری ابراز امیدواری کرد.
در جریان نشست خبری رئیس جمهور کشورمان با اصحاب رسانه، لزوم بسته شدن پرونده ادعایی پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران به عنوان یکی از ارکان توافق مورد تاکید قرار گرفت.
عیسی زارع پور گفت: این پروژه محرمانه بود و فشار‌های بسیار زیادی روی روسیه قرار داشت که این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار ندهد و ما توافق کرده بودیم تا زمان پرتاب محرمانه بماند با این حال نخستین خبر توسط آژانس فضایی روسیه اعلام شد و در اولین خبری هم که منتشر شد اعلام کردند که ماهواره در روسیه ساخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ