سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال‌سازی و نصب مجدد ۱۰ دوربین در «تاسیسات اصفهان» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور، از نصب ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران خبر داد و گفت: ۸ هزار دوربین آنلاین و ۱۲ هزار دوربین آفلاین است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدودکننده مصرف بر روی کنتورهای هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره این استان خبر داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: خبر نصب ۱۰ دوربین در نیروگاه‌های اصفهان که بیش از حد قانونی نصب شده است، صحت ندارد و روابط ما با آژانس بر مبنای پادمان است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از توافق داوطلبانه ایران با آژانس برای فعال‌سازی و نصب مجدد ۱۰ دوربین در «تاسیسات اصفهان» خبر داد.
سمنان- مدیرکل محیط زیست استان سمنان از ایمن سازی مسیر تردد یوزپلنگ‌ها در کریدور تهران - مشهد در محدوده میان دشت میامی خبر داد و گفت: شش دوربین در این محور نصب خواهد شد.
اصفهان- شهردار اصفهان از آمادگی شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی بر روی بام ۲ هزار منزل مسکونی با مشارکت شهروندان خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز نصب برچسب نرخ کرایه روی شیشه تاکسی‌ها و پایانه‌ها و ادامه این روند در روزهای آتی خبر داد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تکمیل سامانه فرود دقیق فرودگاه امام خمینی تا یک ماه آینده خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از نصب سامانه‌های پیشرفته جنگال (جنگ الکترونیک) بر روی بالگردها و پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تجهیز یک فروند بالگرد شینوک نزاجا به سامانه نوین اطفای حریق خبر داد.
رئیس گروه نظامی «واگنر» از برافراشته شدن پرچم روسیه بر فراز ساختمان اداری باخموت خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن تماس تصویری از طریق تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار در آینده خبر داد.
رییس شبکه شتاب‌نگاری با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۵۰۰ دستگاه شتاب‌نگار فعال در سراسر کشور وجود دارد از خرید ۸۰۰ دستگاه جدید در سال ۹۷ و نصب ۶۰۰ دستگاه تاکنون خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در فصل پاییز از نصب و مرمت بیش از هزار تابلو و تجهیزات ترافیکی با هدف کاهش ترافیک و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.
منابع عراقی از تصمیم جدید محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عزل رئیس سازمان پاکدستی این کشور خبر دادند.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: این امر قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت شهر هوشمند است.
مدیرعامل شرکت خاکریزآب از اجرای عملیات نصب قطعات پیش ساخته بتنی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید آریافر (محل تقاطع با بزرگراه جلال آل احمد) طی یک بازه زمانی ۷۲ ساعته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۷ از جانمایی و نصب ۴۲۴ مخزن مکانیزه نو در سطح نواحی سه گانه این منطقه طی یک سال گذشته خبر داد.
رامین چند متری آن طرف‌تر از دانشگاه صنعتی شریف و سر خیابانی که تابلو نام «شهید نورزاد» در ابتدای آن نصب شده می‌ایستد و می‌گوید: «اینجا لیان شامپو است، ولی قدیمی‌ها آن را به اسم کامپ یا جاویدآباد می‌شناسند. خیابان شهید نورزاد فقط نشانی پستی اینجا است!»
میلاد وندایی، باستان‌شناس اعلام کرد که این کتیبه مربوط به ساخت بنای پل بوده که فرماندار وقت همدان در سال ۱۳۲۹ آن را بر تاج پل نصب کرده بود و ارزش باستانی ندارد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از نصب روزشمار روی پروژه‌های این سازمان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ