در حالی که طی روز‌های گذشته همه توجهات به توافق ایران با عربستان و سفر‌های گشایشگر به امارات و عراق معطوف بود، به صورت همزمان توافقات قابل توجهی نیز طی گفتگو‌های فشرده میان ایران و آژانس در تهران حاصل شدکه در زمان مناسب اطلاع‌رسانی میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد ملی پوش ایرانی و باشگاه اسپانیایی خواهان او به توافق نرسیده‌اند و باید منتظر اتفاقات تازه‌تری باشیم.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تلاش برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده خبر داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
فدراسیون فوتبال برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم های لیگ برتر منتظر مساعدت هیات دولت است.
مربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: منتظر مشخص شدن برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا بودیم.
رئیس پلیس راهور فراجا از لزوم افزایش جرایم برای پیشگیری از تصادفات خبر داد و گفت: بنا داریم تا برای آن دسته از رانندگان که در تخلف کردن حرفه‌ای شده‌اند از مجازات‌های جایگزین استفاده کنیم.
کافه رستوران ویونا واقع در سهروردی شمالی به علت عدم رعایت حجاب اسلامی، روز جاری از سوی اداره اماکن تهران اخطاریه پلمب دریافت کرده است در صورت صحت این خبر، بهرام رادان باید منتظر پلمب کافه خود باشد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از حصول توافقات قابل توجه میان ایران و آژانس انرژی هسته ای خبر داد.
چند سالی است که جاماندگان سهام عدالت منتظر دریافت سهام عدالت هستند اما هر بار به دلایلی این موضوع به تعویق می افتد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی حالا خبر خوبی به جاماندگان سهام عدالت داده است.
سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
هواداران النصر پس از مراسم معارفه رونالدو که شب گذشته در ورزشگاه مرسول پارک برگزار شد، منتظر اولین حضور این ستاره پرتغالی در ترکیب تیم محبوب خود هستند.
به نظر می‌رسد تصمیم نهایی در خصوص شهرآورد پایتخت امروز گرفته خواهد شد.
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
تبریز- زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۵ کالا و محصول متعلق به ۵ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد. باید منتظر عرضه‌های جدید در بورس کالا بود.
درست در روز‌هایی که همه منتظر شنیدن خبر حضور زنان در ورزشگاه بودند، تماشاگران پرسپولیس رفتار نامتعارفی از خودشان نشان دادند.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
فاجعه ویلموتس گیت برای مردم در این شرایط اقتصادی دردآور و تاسف برانگیز بوده ، به همین میزان شنیدن خبر تایید صلاحیت متهمان این پرونده نیز واکنش های منفی جامعه را در پی دارد.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه منتظر تشکیل جلسه شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک برای تعیین قیمت خرید دام زنده هستیم، از کاهش تقاضا در ایام محرم امسال برای دام خبر داد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بعضی از ترکیبات موجود در برخی مواد غذایی، ترکیبات ارتقاءدهنده سلامت هستند، از جمله ترکیباتی مانند فیتونوترینت‌ها (مواد مغذی گیاهی) که مولکول‌های شیمیایی هستند که در مواد غذایی گیاهی یافت می‌شوند. در حقیقت این ترکیبات متفاوت از ویتامین‌ها هستند و بدن ما نیازی ندارد که مانند ویتامین‌ها به طور روزانه آن‌ها را دریافت کند، اما اگر این ترکیبات را در رژیم غذایی خود داشته باشیم باعث ارتقاء و افزایش سطح سلامت ما خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ