خبرگزاری رویترز در گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد: ایران در حال غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در تاسیسات فردو است که با آنچه تهران به آژانس اعلام کرده بود در تناقض است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حکمرانی و وضع قوانین مأموریت راستگرایان است، گفت: اسرائیل با تصویب لایحه اصلاحات قضایی، دموکراتیک‌تر و یهودی‌تر شده و این تازه ابتدای راه است.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
احتمال دارد فیفا بعداز پذیرش واریز غرامت ویلموتس، خودش مسوول انتقال محسوب شود و خسارت جدیدی بیشتر از آن چیزی که قبلا با امضای تاج به مربی جایزه‌بگیر اروپایی بدهکار شدیم، به پرونده اضافه نشود.
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
شهربانو منصوریان می‌گوید با ادعای آزادی بیان نباید به او و اقداماتش حمله کرد.
آیخان حاجی زاده همچنین با طرح اتهامات دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که اخیرا تهدیدات و تحریکاتی از خاک ایران علیه جمهوری آذربایجان انجام شده است.
به گفته تحلیلگران امنیت سایبری، شرکت پروتی در روسیه، سخت افزار و نرم افزار برای کمک به دولت‌ها جهت نظارت بر ارتباطات خطوط تلفن، ایمیل‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، از جمله موارد دیگر را توسعه می‌دهد. این شرکت با وزارت دفاع روسیه قرارداد دارد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز سه‌شنبه در سخنانی مدعی شد که ایران گام‌هایی برای توسعه توانایی‌های خود برای تولید سلاح هسته‌ای برداشته است.
مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد و اظهارات گروسی را ناشی از نقص اطلاعات وی دانست.
تحلیل‌های جدید اطلاعاتی غربی ادعا می‌کنند که ولادیمیر پوتین از اختلاف شخصیتی خودبزرگ بینی رنج می برد که ناشی از داروهای سرطان است.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران با روسیه در جنگ اوکراین وضع کرد.
نتانیاهو با دفاع از اغتشاشات در ایران، ادعا کرد که توافق هسته ای ایران احتمالاً مرده است.
این نویسنده انگلیسی در مقاله‌ای نوشته: شنیده بودم که ملکه به نوعی بیماری سرطان مغز استخوان مبتلاست که خستگی، کاهش وزن و مشکلات حرکتی ملکه تأییدکننده آن بود که غالبا در طول یک سال آخر زندگی ملکه به ما گفته می‌شد.
کریستیانو رونالدو ادعا کرده بود که اگر در سال 2019 توپ طلا به لیونل مسی برسد، فوتبال را کنار خواهد گذاشت.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
وزیر خارجه آلمان ادعای قبلی خود درباره «سرکوب زنان و معترضان» در ایران را تکرار کرد. به گفته او، آلمان از توقیف دارایی‌ها و ممنوع الورودی «افراد مسئول در سرکوب‌ها» اطمینان حاصل خواهد کرد.
سفیر فرانسه در آمریکا در گفتگو با وبگاه «المانتیور» مدعی شد که ایران باید با آژانس بین‌المللی انرژی درباره مواد هسته‌ای اعلام نشده خود همکاری کند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تازه ترین ادعای خود درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره اعلام کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است.
مدافع تازه وارد پرسپولیس در فاصله کوتاه ساعاتی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مجبور به گذشت از خواسته چهار میلیون دلاری از تیم چینی بگذرد.
نقاشیان: حضرت امام از سال ۱۳۶۵ دچار حمله قلبی شده اند و تیم صد درصد مطمئنی با مسئولیت جناب دکتر عارفی از سال ۶۵ همه تغییرات در امر سلامت قلب امام(س) را زیر نظر داشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ