رییس سازمان انرژی اتمی از سفر مسئولان آژانس به تهران طی روزهای آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نه حقابه هیرمند را داده، نه ستیز علیه فقه جعفری و شیعیان و هزاره‌ها را متوقف کرده، نه در مرز‌های ما از اقدامات خلاف قانون دست برداشته، نه انتخابات برگزار کرده و نه دست از تبعیض و تضییع حقوق مردم برداشته است. حضرات بدانند طالبان امروز همانست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی را به شهادت رسانده با این تفاوت که امروز چهره واقعی مزدور آمریکا بودنش از هر زمان دیگری آشکارتر شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شیوه‌ای که ما در پیش گرفته‌ایم. با این که خود را نیازمند اقناع آحاد مردم نمی‌دانیم، معلوم نیست فردایی که بخواهیم به توجیه مردم کلمات را شمار کنیم، گوش شنوایی خواهیم یافت یا خیر. همین امروز هم کلی دیر شده است چه رسد به فردا‌هایی که در راه است و به ازای هر روز به اندازه چند روز اعتماد عمومی تراش می‌خورد.
گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین، گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهادرمورد طرح تأسیس سازمان ملی اقامت نیز در دستور کارجلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی است.
دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی
به نظر می‌رسد که مسئولان فضای اینترنت کشور باید برای همیشه نسبت خود را با مافیای فیلترشکن مشخص کرده و در اقدامی صریح، به این محدودیت‌های بی‌نتیجه که فقط جیب عده‌ای خاص را پر کرده، پایان دهند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
به‌مناسبت عید سعید فطر،‌ جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی، پیش از ظهر امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در عید سعید مبعث، با مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و مهمانان و شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن دیدار داشتند.
گزارشی از دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیدار مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
جمعی از مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن، همزمان با عید مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
سر کیف از این تصویر شکل گرفته که به خیابان می‌روم به اولین مغازه‌ای که می‌رسم همه آن تصاویر خوشایند مثل متروپل در برابر واقعیت، به لحظه‌ای فرو می‌ریزند و امیدم زیر آوار آن‌ها له می‌شود. می‌بینم آنچه به شتاب درحال حرکت است گرانی است، تورم است، نزول لحظه به لحظه ارزش پول ملی است.
دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان باید بدانند که آرامش کنونی فقط در صورتی ادامه خواهد یافت و از آرامش نسبی بودن به آرامش مطلق تبدیل خواهد شد که در روش حکمرانی در همان زمینه‌ها که موجب انباشت نارضایتی‌ها شده تجدید نظر اساسی کنند. بار‌ها نوشتیم و تذکر دادیم که این نوع آرامش‌ها به مثابه زیر خاکستر رفتن آتش است.
اگر حضرات از اطاق‌های دربسته تصمیم‌گیری‌ها خارج شوند و از حقوق و مزایای ویژه خود بگذرند و در میان مردم و هم‌سطح با مردم درآمد داشته باشند و با ادارات به مثابه افراد عادی فاقد رانت و جایگاه مسئولیتی مراجعه کنند، به این واقعیت پی خواهند برد که نارضایتی در جامعه فراوان است.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ را مشاهده می‌کنید.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که با توجه به ادله و شواهد موجود، سازمان های بین المللی برای محکوم کردن تروریسم رژیم صهیونیستی و محاکمه عاملان جنایات، در برابر آزمون واقعی قرار گرفته اند.
هم دانش و اقتصاد کشور و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آرا و گرایش‌های گوناگون. یکی از این مشورت‌های غلط، این است که می‌گویند روی مردم ایران برای مقابله با نظام اسلامی حساب کنید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ