مدیرکل آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در نشست خبری امروز خود در وین پس از بازگشت از تهران گفت: اطلاعاتی نداریم که بگوییم ایران دنبال ساخت بمب اتمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با غیبت چند هفته‌ای وزیر خارجه چین از انظار عمومی، رسانه‌ها گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره سرنوشت او مطرح کردند.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اطلاعات مربوط به خودروها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم.
نایب رئیس اول مجلس گفت: چون هوشمندسازی را نداریم به تبع آن نتوانستیم بانک اطلاعاتی جامعی از خانوارها داشته باشیم و دهک‌بندی درستی انجام دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درحال حاضر در کشور کسی احساس نیاز به پلتفرم‌های جهانی مثل آمازون و Ebay ندارد؛ چرا که به همت جوانان مستعد کشور نسبت به آن‌ها بی‌نیاز شدیم.
سونی تاکنون هیچ‌کدام از محصولات گیمینگ شایعه‌شده را تأیید نکرده است و به‌همین دلیل اطمینان نداریم اطلاعات هندرسون واقعی هستند یا خیر. او در مقاله‌ای جدید که در Insider Gaming هم منتشر شده است ادعا کرد پلی‌استیشن ۵ پرو قطعاً درحال توسعه است.
ما چیزی به اسم اینترنت ملی نداریم، یک شبکه داخلی وجود دارد که ارتباطات درون آن جریان دارد، در داخل این شبکه انواع اطلاعات جریان دارد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اطلاعات چندانی از میزان شیوع انواع مواد مخدر یا برخورد با والدین معتاد نداریم.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت: اعتقاد نداریم که سران ایران تصمیمی برای ازسرگیری برنامه هسته ای تسلیحاتی اتخاذ کرده باشند.
رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخم گذار میهن گفت: آمار و اطلاعات بخش کشاورزی به این دلیل دقیق نیست که قوانین بازدارنده ای برای ثبت آمار نادرست و اشتباه نداریم.
علم‎ الهدی امام جمعه مشهد گفت: یکی از مدیران اطلاعاتی استان در جریان دیداری که اخیراً داشتیم، به بنده گزارش می‌داد که از ۷ فروردین تا ۷ اردیبهشت امسال، بیش از ۳۳ هزار پست و پیام تخریبی علیه بنده در رسانه‌ها مطرح شده و حدود هزار نفر هم در این ماجرا دست داشته‌اند. شما در نظر بگیرید که من یک نفر هستم و تقریباً هزار پیام تخریبی علیه یک نفر با چه رسانه‌ای قابل پاسخگویی است.
سرهنگ مرتضوی با تأکید بر اینکه کانال‌های صیغه‌یابی یا کلاه‌برداری با مبالغ زیاد است و یا سوءاستفاده از اطلاعات و ایجاد مزاحمت کاربران، ادامه می‌دهد: هیچ‌چیزی به نام صیغه یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است و هر تبلیغی که می‌آید می‌تواند مجرمانه باشد. در این شرایط بهتر است که کاربران گذر کنند یا به پلیس اطلاع دهند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده مناطق زلزله زده به مدار فعالیت بازگشتند، گفت: قطعی در شبکه ثابت و فیبرنوری نداریم.
وزیر کشور گفت: طبیعتا ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است. لذا ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درخصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در حمله به کی‌یف گفت: در عملیات مان در اوکراین از تجهیزات روسی استفاده می‌کنیم که نام کشور روسیه بر آن‌ها حک شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تحقق دولت چابک و کارآمد و از بین بردن زمینه فساد چاره‌ای جز حرکت به سمت دولت الکترونیک نداریم.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل وقوع حمله سایبری ایران علیه آلبانی را تائید نکرده و گفت ما هیچ اطلاعات مستقلی در مورد اینکه آیا این حمله سایبری رخ داده است یا خیر نداریم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: تردد در تمامی مسیرهای منتهی به مرزهای پنج گانه روان است و در این محورها هیچ ترافیکی نداریم.
اظهار بی اطلاعی حزب الله از عامل حمله به رشدی درحالی است که رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که مطر یک تبعه لبنانی است، هرچند سی ان ان اعلام کرد که به صورت مستقل نتوانسته است صحت این موضوع را تأیید کند و مشخص نیست مطر قبلاً به لبنان رفته است یا خیر.
بنابر گفته عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، چیزی به اسم طرح صیانت به تصویب نرسیده که قرار باسد اجرایی شود.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در سخنانی در واکنش به کشته شدن ایمن الظواهری، رهبر سابق القاعده اظهار کرد: ما هیچ اطلاع یا اطلاعاتی درباره محل اختفای الظواهری و اینکه آیا او در کابل بوده یا در مکانی دیگر نداریم، ما از این موضوع اطلاعی نداشتیم.
کربی به «سی‌ان‌ان» گفت: ما تأیید دی ان‌ای نداریم و قرار نیست این تأیید را بگیرم، چرا که بر اساس منابع و روش‌های متعددی که اطلاعات را جمع‌آوری کرد‌یم، به آن نیازی نداریم.
حدود دو ماه از تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی می‌گذرد، اما هیچ اتفاقی رخ نداده و مشخص نیست شرایط سرخپوشان در آستانه آغاز لیگ برتر چه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ