سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امدادرسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سقوط هواداری از روی سکو در جریان دیدار بایرلورکوزن و لایپزیش همه تماشاگران را در شوک فرو برد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
سرخیو ریکو، گلر اسپانیایی پی اس جی، که پس از سقوط از روی اسب به کما رفته بود، به تدریج در حال ریکاوری است اما در این مدت 20 کیلو کاهش وزن داشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امداد رسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
آستارا- سرپرست منابع طبیعی آستارا از سقوط خودروی حامل دو مأمور این اداره به دره در ارتفاعات لوندویل در هنگام مأموریت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران، از مصدوم شدن ۴ شهروند در حادثه سقوط از پله برقی مترو در ایستگاه امام خمینی خبر داد.
سرپرست مرکز اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۱۸ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی تهران خبر داد.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر همراه بود.
ظهر امروز شنبه در جریان حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک در جنوب اراضی اشغالی، دو اسرائیلی کشته شدند.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
حادثه سقوط بالگرد و آسیب‌دیدگی‌های گسترده‌ای که برای سرنشینانش به همراه داشته، ابهاماتی را در مورد اجرای به موقع برخی برنامه‌ها از جمله مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها ایجاد کرده است.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
کرمان - اسامی افرادی که در حادثه سقوط بالگرد در کرمان دچار مصدومیت شده اند اعلام شد.
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست
اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی در این سانحه به علت شدت صدمه جان باخت.
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل پژو پارس محور آرادان_سرخه حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: سه نفر طی این حادثه جان باختند.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند شمار قربانی‌های حادثه سقوط جنگنده این کشور به ۱۳ نفر افزایش یافته است.
حادثه سقوط هواپیما فوق سبک در اطراف سد درودزن، ۲ مصدوم داشته و یک فروند بالگرد ۱۱۵ و ۲ کد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ