به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های مالزی اعلام کردند در پی سقوط یک جت شخصی در غرب این کشور، تمام سرنشینان آن کشته شدند.
منابع خبری از انفجاری در افغانستان خبر دادند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
کرج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: به علت مصرف مشروبات الکلی در کرج ۱۰ نفر به علت شدت مسمومیت فوت کرده‌اند و دو نفر هم دچار مرگ مغزی شده‌اند.
پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
بر اثر وقوع درگیری در جنوب کشور چاد، ۱۰ نفر کشته شدند.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی تیراندازی در شمال‌غربی این کشور دست‌کم ۴ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
در حادثه انفجار و حریق گسترده در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت در پایتخت اندونزی، ۱۰ نفر کشته شدند.
امروز دوشنبه دو حادثه انفجار مین به جا مانده از گروه تروریستی داعش در شهر سلمیه سوریه، باعث کشته شدن ۱۰ شهروند سوری شد.
طبق گزارش مقامات حفاظت مدنی، بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال شرقی الجزایر دست کم ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.
وقوع تیراندازی مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا به کشته شدن دست کم ۱۰ نفر منجر شد.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
منابع کامبوجی از کشته شدن حداقل ۱۰ نفر بر اثر آتش سوزی در هتلی در شهر مرزی با تایلند خبر دادند.
بر اثر درگیری مسلحانه میان ۲ گروه سیاسی در ایالت جنوب غربی سومالی ۱۰ نفر کشته شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
در پی آتش‌سوزی در یک آپارتمان در نزدیکی لیون فرانسه، دست کم ۱۰ نفر از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۰ درصد از کل متوفیان حوادث رانندگی ما در بزرگراه آزادگان است.
رسانه ها از وقوع یک انفجار در مدرسه شیخ رحیم الله کابل در پایتخت افغانستان خبر داده و اعلام کردند که در این حادثه، «رحیم الله حقانی» از اعضای ارشد طالبان کشته شده است.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ