یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از حضور و روند امدادرسانی در محل حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: بر اساس اعلام اورژانس یک نفر شهید شده است اما ما فعلا نمی‌توانیم تعداد شهدا را فعلا تایید کنیم.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بالگرد اورژانس به‌علت نقص فنی در منطقه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت.
رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص حادثه بالگرد اورژانس در منطقه کهگیلویه، توضیحاتی ارائه داد.
یاسوج - رئیس سازمان اورژانس جزئیات حادثه برای بالگرد امدادی اورژانس را تشریح کرد و گفت که همه سرنشینان سالم هستند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حادثه انتشار گاز کلر یک استخر در بزرگراه بسیج را تشریح کرد.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
نیشابور - معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور جزییات حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران عراقی را تشریح کرد.
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در بافت دچار حادثه شد که در این حادثه مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست حوزه وزارتی جان باخت، مطابق آخرین اخبار سجادی نیز دچار خونریزی مغزی شده است.
سازمان امنیت عمومی لبنان جزئیات تیراندازی در فرودگاه بین المللی بیروت را اعلام کرد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جزییات حادثه نشت گاز سولفید هیدروژن در پتروشیمی چوار را تشریح کرد.
جزئیات حادثه تروریستی ایذه و شهید شدن کیان پیرفلک از زبان درویش پور نماینده پیشین ایذه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جزئیات پرونده بیمارستانی و سوابق پزشکی مهسا امینی به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.
دادستان رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.
جزئیات آخرین اقدامات در پرونده حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز/ بیانیه خانواده ۲۳ شهید و ۷۰ جانباز/ پدر شهید: این «حادثه» نبود؛ جنایت تروریستی بود/ شروع جلسات دادگاه در آخرین روز شهریورماه
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.
رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ